"În maximum o lună, studiul de fezabilitate va fi pregătit pentru ca Guvernul să aprobe indicatorii tehnico-economici ai liniei de metrou Bucureşti-Otopeni", a spus Orban, în cadrul unui seminar pe tema infrastructurii de transport.
El a adăugat că în cadrul studiului de fezabilitate iniţiat de Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA s-a avizat varianta de traseu, fără a preciza care este aceasta.
Potrivit ministrului de resort, această investiţie va fi realizată în doi ani şi jumătate după semnarea contractului.
Pe traseul noii linii va exista un tunel care va avea lungimea de un kilometru.
Orban a mai anunţat că la începutul lunii aprilie va avea loc licitaţia pentru alegerea consultantului în vederea reabilitării inelului feroviar al Capitalei.
"Pentru inelul feroviar s-au făcut toate studiile pentru începerea studiului de fezabilitate, cum ar fi dublări de linii, electrificări ale liniei unde este nevoie şi analiza gărilor de pe traseu. Licitaţia pentru alegerea consultantului va începe la începutul lunii aprilie", a spus ministrul Transporturilor.