- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (28.04.2015, 12:08)
- Emil Popescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
GfK: Bugetul de cheltuieli creşte, dar consumatorii continuă să se axeze pe prioritizarea achiziţiilor
Climatul general este favorabil consumului, însă cumpărătorii, deşi vor avea un buget de cheltuieli mai mare, se vor axa în continuare pe prioritizarea achiziţiilor, potrivit companiei de cercetare a pieţei GfK.
Urmărește
134 afișări
GfK: Bugetul de cheltuieli creşte, dar consumatorii continuă să se axeze pe prioritizarea achiziţiilor (Imagine: Shutterstock)
"Climatul este favorabil pentru consum. Venitul extra pe gospodărie are şanse mai mari să fie cheltuit, decât să fie destinat economisirii. Chiar şi cu un buget de cheltuieli mai mare, consumatorii vor continua să se concentreze pe strategii de prioritizare a achiziţiilor pentru a exploata la maximum finanţele de care dispun", se arată într-un comunicat al GfK.
Compania a lansat raportul de cercetare GfK Pulse, în care analizează evoluţiile pieţelor de FMCG şi bunuri tehnologice, alături de principalele tendinţe macro-economice din 2014.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Moș Crăciun, eroul sărbătorii, are o fișă medicală impresionantă: obezitate, diabet și jet lag extrem
-
Noul guvern. Iohannis a convocat partidele parlamentare la consultări / PSD, PNL, UDMR şi Grupul Minorităţilor Naţionale vor veni împreună la discuţii
-
Lovitură pentru TikTok. O ţară europeană interzice aplicaţia chineză / Şi în România au fost voci care au cerut suspendarea TikTok în urma alegerilor prezidenţiale
-
Arabia Saudită a avertizat Germania cu privire la bărbatul reţinut pentru atacul de la Magdeburg
"Veştile bune de la finalul anului 2014: evoluţia pozitivă a salariilor şi scăderea ratei inflaţiei în comparaţie cu anul anterior au condus la creşterea puterii de cumpărare. Aceste tendinţe au un impact sesizabil şi în business. Cifrele pentru pieţele monitorizate de GfK: FMCG şi electro-retail sunt promiţătoare. Piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată a încheiat ultimul trimestru cu o valoare a vânzărilor de 723 milioane euro – o creştere de aproape 14%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2013", se menţionează în comunicat.
În acelaşi timp, studiile GfK care monitorizează consumul casnic arată o creştere în valoare cu 2% a coşului de cumpărături pentru produsele FMCG anul trecut faţă de 2013.
Citește pe alephnews.ro: Care sunt cele 16 povești care influențează fizica și astronomia în 2024
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Moment istoric pentru NASA: Sonda Parker va ajunge la o distanță record de 6,2 milioane kilometri, chiar în Ajunul Crăciunului
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai SĂNĂTOASE alimente de pe masa de Crăciun. Specialist în nutriție: „PIFTIA și șoriciul nu au multe calorii”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe