- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
GLAMI Fashion (Re)search: 1 din 4 români va economisi energie electrică şi gaz, făcând faţă frigului cu haine groase
Când inflaţia creşte, iar economia suferă o destabilizare pregnantă, obiceiurile de consum nu pot rămâne neschimbate. www.glami.ro, cea mai mare platforma pentru descoperirea modei din România, a realizat un sondaj pentru a înţelege cum se adaptează clienţii în această perioadă problematică şi care sunt soluţiile optime pentru satisfacerea nevoilor lor, la acest capitol şi nu numai.Acest studiu face parte din Fashion (Re)search, proiect ce analizează periodic tendinţele pieţei. Datele au fost colectate printr-un chestionar, în perioada 4-18 septembrie, pe care l-au completat peste 4.000 de vizitatori ai platformei GLAMI.ro.
Cumpărăturile de haine, în legătură directă cu facturile din această toamna şi iarnă
„Temperatura camerei” va avea un sens diferit pentru mare parte dintre români sezonul acesta. 27% dintre respondenţi au afirmat că plănuiesc să economisească energie electrică şi gaz, dar să compenseze căldură redusă din încăperi cu un strat suplimentar de haine.
17% au susţinut că deja procedau astfel, deci nu au posibilitatea de a suportă o temperatura şi mai scăzută în locuinţa. 24% aşteaptă să vadă cum evoluează preţurile, decizia fiind luată pe baza fluctuaţiilor viitoare. Între timp, doar 24% nu sunt dispuşi să renunţe la confortul cu care s-au obişnuit.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Surse: Nicolae Ciucă demisionează din funcția de lider al partidului PNL, după EXIT POLL
-
Rezultate parţiale după numărarea voturilor din aproape 70% dintre secţiile de votare. Ciolacu pe unu, Georgescu pe doi, Simion pe trei. Lasconi pe 4, dar aşteptă marile oraşe
-
Alegeri prezidenţiale. Noi rezultate EXIT-POLL. Ciolacu scade, Lasconi şi Georgescu cresc
-
Primele declaraţii ale candidaţilor după exit-poll-uri. Ciolacu: Rezultatul ne confirmă că am făcut ceea ce trebuie pentru ţară / George Simion anunţă victoria deşi exit-poll-urile îl dau pe 4 / Lasconi: Speranţa este vie în România
Decizia de cumpărare este influenţată de creşterea preţurilor
Un procent covărşitor al participanţilor la sondaj, 77%, observă o creştere a preţurilor când vine vorba de îmbrăcăminte şi încălţăminte (cu 10% mai mare decât răspunsurile primite la aceeaşi întrebare din studiul Fashion (Re)search, realizat în luna aprilie de www.glami.ro).
Că urmare, 16% dintre participanţii la studiu intenţionează să reducă semnificativ cheltuielile de modă. 5 români din 10 (53%) plănuiesc să profite mai mult de promoţii şi reduceri finale, însă nu-şi doresc în mod special diminuarea bugetului. 3% nu ştiu încă modul în care vor acţiona, însă cei 28% care refuză schimbarea obiceiurilor la acest capitol au motive diverse, cele mai comune fiind: mereu au achiziţionat doar articolele necesare, deci nu pot cumpără mai puţin de atât (30%); trecerea la sezonul rece - copiii şi adulţii au nevoie de haine groase (27%); prezenţa impulsului psihologic pozitiv al cumpărăturilor, ce provoacă o stare de bine (25%).
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO