GOOGLE a cumpărat compania britanică spider.io, specializată în lupta contra pirateriei online

Grupul american Google a anunţat vineri că a achiziţionat compania britanică spider.io, specializată în detectarea şi lupta contra pirateriei ce vizează publicitatea online.

Urmărește
1029 afișări
Imaginea articolului GOOGLE a cumpărat compania britanică spider.io, specializată în lupta contra pirateriei online

GOOGLE a cumpărat compania britanică spider.io, specializată în lupta contra pirateriei online

"Publicitatea ajută la finanţarea universului digital", a subliniat Neal Mohan, unul dintre directorii serviciului de publicitate de la Google, într-un mesaj publicat pe site-ul diviziei publicitare DoubleClick.

"Acest ecosistem nu poate să se dezvolte decât dacă companiile care plasează anunţuri pot să cumpere (spaţii publicitare) în media online, fiind convinşi că anunţurile lor ajung la persoane reale şi că rezultatele pe care le obţin se bazează pe un interes real", a continuat Neal Mohan.

Companiile care plasează anunţuri plătesc în general pentru reclamele lor online în funcţie de numărul de clicuri pe care acestea le generează - element care ar trebui să reflecte interesul internauţilor.

Piraţii cibernetici fraudează acest sistem declanşând clicuri automate în masă, generate de computere infectate, iar acest fapt poate fi detectat de compania spider.io.

Google intenţionează să integreze această tehnologie în produsele sale publicitare fixe şi video, afirmă Neal Mohan.

Grupul american va aduce astfel o garanţie suplimentară pentru companiile care plasează anunţuri în ceea ce priveşte fiabilitatea statisticilor sale de frecventare şi deci asupra facturilor care trebuie achitate.

Detaliile financiare ale acestei tranzacţii nu au fost divulgate.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici