- Home
- Economic
- WASHINGTON, (22.02.2014, 11:46)
- Florin Badescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
GOOGLE a cumpărat compania britanică spider.io, specializată în lupta contra pirateriei online
Grupul american Google a anunţat vineri că a achiziţionat compania britanică spider.io, specializată în detectarea şi lupta contra pirateriei ce vizează publicitatea online.
Urmărește
1029 afișări
GOOGLE a cumpărat compania britanică spider.io, specializată în lupta contra pirateriei online
"Publicitatea ajută la finanţarea universului digital", a subliniat Neal Mohan, unul dintre directorii serviciului de publicitate de la Google, într-un mesaj publicat pe site-ul diviziei publicitare DoubleClick.
"Acest ecosistem nu poate să se dezvolte decât dacă companiile care plasează anunţuri pot să cumpere (spaţii publicitare) în media online, fiind convinşi că anunţurile lor ajung la persoane reale şi că rezultatele pe care le obţin se bazează pe un interes real", a continuat Neal Mohan.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Companiile care plasează anunţuri plătesc în general pentru reclamele lor online în funcţie de numărul de clicuri pe care acestea le generează - element care ar trebui să reflecte interesul internauţilor.
Piraţii cibernetici fraudează acest sistem declanşând clicuri automate în masă, generate de computere infectate, iar acest fapt poate fi detectat de compania spider.io.
Google intenţionează să integreze această tehnologie în produsele sale publicitare fixe şi video, afirmă Neal Mohan.
Grupul american va aduce astfel o garanţie suplimentară pentru companiile care plasează anunţuri în ceea ce priveşte fiabilitatea statisticilor sale de frecventare şi deci asupra facturilor care trebuie achitate.
Detaliile financiare ale acestei tranzacţii nu au fost divulgate.
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Doi concurenți s-au logodit în secret, chiar în timpul filmărilor Asia Express 😲 Abia acum s-a aflat!
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe