Google a lansat Google Offers, un serviciu de reduceri concurent cu Groupon

Google a pierdut un director executiv în favoarea Groupon, site-ul de cupoane de reduceri pentru cumpărături, şi a început implementarea unui serviciu care ţinteşte direct acest segment de piaţă, denumit Google Offers.

Urmărește
61 afișări
Imaginea articolului Google a lansat Google Offers, un serviciu de reduceri concurent cu Groupon

Google a lansat Google Offers, un serviciu de reduceri concurent cu Groupon (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Groupon a anunţat joi că a angajat-o ca director operaţional executiv pe Margo Georgiadis, vicepreşedinte pentru operaţiuni globale de vânzări la Google.

În aceeaşi zi, Google a început să introducă reclame pe mai multe site-uri prin care invită consumatorii din Portland, Oregon să folosească un nou serviciu, Google Offers.

Rivalitatea dintre cele două companii pe piaţa advertising-ului online localizat a devenit tot mai intensă, fiecare jucător încercând să atragă afaceri mici, precum restaurante sau saloane de cosmetică.

Google a încercat să cumpere Groupon pentru 6 miliarde de dolari în decembrie, însă oferta a fost respinsă, potrivit unei surse apropiate situaţiei.

Google Offers va permite clienţilor "să obţină deal-uri grozave, livrate chiar în inbox", potrivit unui comunicat al companiei.

Popularitatea aşa-numitelor servicii de reduceri a crescut puternic de la lansarea Groupon, cu mai puţin de trei ani în urmă. Compania, nelistată la bursă, nu face publice rezultatele financiare, însă susţine că a trecut pe profit din iunie 2009.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici