GOOGLE creşte producţia de ochelari Glass. Utilizatorii existenţi vor putea invita alte persoane să cumpere gadget-ul

GOOGLE a început să accelereze producţia ochelarilor inteligenţi Glass şi urmează să distribuie în următoarele luni câteva zeci de mii de unităţi, utilizatorii existenţi având opţiunea să invite în proiect un număr limitat de persoane, care vor putea astfel să cumpere gadget-ul.

Urmărește
303 afișări
Imaginea articolului GOOGLE creşte producţia de ochelari Glass. Utilizatorii existenţi vor putea invita alte persoane să cumpere gadget-ul

GOOGLE creşte producţia de ochelari Glass. Utilizatorii existenţi vor putea invita alte persoane (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Astfel, Google pregăteşte o creştere semnificativă a producţiei ochelarilor Glass în perioada premergătoare sărbătorilor de iarnă, au declarat surse apropiate companiei pentru Financial Times, preluat de CNBC.

În prezent sunt în circulaţie puţin peste 10.000 de unităţi, distribuite către persoane apropiate companiei, dezvoltatori de aplicaţii şi persoane care au câştigat concursul organizat de Google pentru oportunitatea de a testa noua tehnologie.

Google a anunţat anterior că ochelarii nu vor fi disponibili publicului larg până undeva anul viitor, însă la un moment dat posesorii existenţi vor putea "invita" un număr limitat de persoane, care vor avea astfel posibilitatea să cumpere gadget-ul. Google a utilizat o metodă similară la lansarea serviciului de email Gmail.

Asemenea ceasurilor inteligente cu software Android lansate recent de mai mulţi producători de electronice, ochelarii Google se conectează la smartphone-ul utilizatorului şi afişează informaţii pe un ecran de mici dimensiuni plasat pe ramă, deasupra unuia dintre ochi. Gadget-ul este controlat prin comandă vocală şi are o cameră digitală foto-video.

Google a promovat utilităţi diverse pentru produs, precum înregistrarea activităţilor sportive sau realizarea unor clipuri de instruire în diferite discipline, precum gătitul. Glass este promovat chiar ca accesoriu într-o ediţie recentă a revistei Vogue.

Compania a introdus recent funcţii de navigaţie, iar reţelele de socializare şi mai multe organizaţii media au creat deja aplicaţii pentru ochelari.

Google Glass a devenit omniprezent la conferinţele specializate din Silicon Valley, însă nu a câştigat încă popularitate în rândul publicului larg, fiind criticat pe teme diverse, de la probleme de intimitate la chestiuni de etichetă.

Sursele citate de FT au pecizat că unul dintre scopurile extiderii lente, treptate, a numărului de ochelari disponibili este familiarizarea publicului cu produsul, care ar putea fi lansat pe piaţă în a doua parte a anului viitor.

Ochelarii au fost prezentaţi în premieră anul trecut, la conferinţa Google I/O destinată dezvoltatorilor. Participanţii la conferinţă au putut comanda Glass la un preţ de 1.500 de dolari. Dezvoltatorii de aplicaţii au primit primele modele în acest an.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici