Google şi Yahoo amână implementarea parteneriatului în domeniul publicităţii online
Google şi Yahoo! au decis să amâne implementarea parteneriatului în domeniul publicităţii prin intermediul motoarelor de căutare până la finalizarea discuţiilor dintre cei doi giganţi ai industriei online şi Departamentul de Justiţie al SUA.

Google şi Yahoo amână implementarea parteneriatului în domeniul publicităţii online (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Companiile au căzut de acord în privinţa unei scurte întârzieri a implementării acordului, pentru a continua discuţiile cu Departamentul de Justiţie. (...) Dorim să răspundem tuturor întrebărilor autorităţilor în legătură cu acest acord", precizează Yahoo!.
Google a emis o declaraţie similară.
"Când am anunţat contractul pe publicitate cu Yahoo !, în luna iunie, am decis să întârziem implementarea sa până în octombrie, pentru a permite autorităţilor să verifice detaliile. Din moment ce încă discutăm cu Departamentul de Justiţie, am hotărât o scurtă amânare a aplicării acordului", a anunţat Google.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Liderii UE plănuiesc un pachet de ajutor de 20 de miliarde de euro pentru Ucraina
-
Trudeau şi Trump au discutat despre războiul din Ucraina şi traficul de fentanil
-
Radu Jude a câştigat Ursul de Argint pentru cel mai bun scenariu la Berlin. Mesaj anti-extremişti al regizorului român: „Sper doar ca festivalul de anul viitor să nu se deschidă cu filmul Triumph of the Will al lui Leni Riefenstahl!”
Întârzierea va dura mai puţin de o lună, a declarat pentru Reuters o sursă apropiată discuţiilor.
"Încă vizăm un termen limită până la sfârşitul lunii octombrie", a arătat sursa citată.
Contractul dintre cele două companii permite Google să vândă publicitate prin intermediul unei porţiuni a spaţiului online al Yahoo! destinat reclamelor, iar înţelegerea dintre cei doi giganţi se confruntă cu opoziţie din partea agenţiilor de publicitate, care se tem că tarifele vor creşte.
Cota de piaţă a Google pe piaţa căutărilor online a crescut la 63% în august, în timp ce Yahoo! a scăzut la 19,6%, iar Microsoft a coborât la 8,3%, potrivit firmei de cercetare comScore.
Înţelegerea anunţată în iunie a fost încheiată pentru a permite Yahoo! să respingă oferta de preluare din partea Microsoft, prin majorarea veniturilor anuale ale companiei de servicii online cu 800 milioane de dolari.


Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



CANCAN.RO

GANDUL.RO

