Grand Omnia Center din Ploieşti, evaluat la 55 milioane de euro, cel mai valoros magazin al reţelei Winmarkt

Grand Omnia Center din Ploieşti este cel mai valoros activ din cele 14 centre comerciale ale reţelei Winmarkt, deţinută de compania italiană Immobiliare Grande Distribuzione (IGD), acesta fiind evaluat de CBRE şi REAG la 54,8 milioane de euro, aproape o treime din portofoliul total.

Urmărește
902 afișări
Imaginea articolului Grand Omnia Center din Ploieşti, evaluat la 55 milioane de euro, cel mai valoros magazin al reţelei Winmarkt

Grand Omnia Center din Ploieşti, evaluat la 55 milioane de euro, cel mai valoros magazin al reţelei Winmarkt

Centrul este localizat pe Bulevardul Republicii şi are 17.860 metri pătraţi închiriabili, respectiv 100 de magazine, printre chiriaşi numărându-se Carrefour Market, KFC, dm, Adidas, Otter, Flanco, Domo şi Benvenuti.

Grand Omnia Center a rezultat din unirea celor două centre comerciale, construite cu mai mulţi ani în urmă, pe care IGD le deţinea prin intermediul companiei Winmarkt în Ploieşti şi în care a investit pentru modernizare şi reorganizarea chiriaşilor circa 2,5 milioane de euro.

IGD Group a preluat în anul 2008 reţeaua de centre comerciale Winmarkt, în parteneriat cu compania Inpartner Investitori & Partner Immobiliari, pentru 182,5 milioane de euro, de la fondurile de investiţii Ivington Interprises Limited şi Broadhurst Investments Limited, reprezentate în România de Siminel Andrei.

Grupul italian a devenit în 2010 acţionar unic al reţelei prin achiziţia acţiunilor deţinute de compania Inpartner Investitori & Partner Immobiliari, pentru 21 milioane euro.

Reţeaua Winmarkt are în proprietate 14 centre comerciale situate în centrul oraşelor Alexandria, Bistriţa, Brăila, Buzău, Cluj-Napoca, Galaţi, Piatra Neamţ, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Tulcea, Turda şi Vaslui.

Centrele comerciale au fost evaluate la finele lunii iunie la 170,1 milioane de euro, de companiile de consultanţă imobiliară CBRE şi REAG, valoare comparabilă cu evaluarea de la sfârşitul anului trecut. Veniturile din chirii generate de cele 14 proiecte s-au situat anul trecut la circa 10 milioane de euro.

Modern Shopping Centre din Galaţi, cu o suprafaţă de aproape 8.500 metri pătraţi, evaluat la 20,3 milioane de euro, este al doilea cel mai valoros activ din portofoliul Winmarkt, acesta fiind urmat de Cozia Shopping Centre din Bulevardul Calea lui Traian din Râmnicu Vâlcea -14 milioane de euro şi o suprafaţă de circa 8.000 metri pătraţi, potrivit unui raport al companiei italiene.

La valori de peste 10 milioane de euro au fost evaluate şi Petrodava Shopping Centre din Piatra Neamţ (6.000 metri pătraţi) -13 milioane de euro, Dunărea Shopping Centre Brăila (7.260 metri pătraţi) - 12,2 milioane de euro, Dacia Shopping Centre Buzău (5.500 metri pătraţi) - 10,8 milioane de euro.

"IGD analizează permanent posibilitatea de a vinde galeriile comerciale (denumire pe care compania o utilizează pentru proiectele din România, n.r.) având în vedere că am adus suficientă valoare acestora", se arată în raport.

De asemenea, reprezentanţii IGD menţionează că în prezent nu există niciun proiect nou în plan pentru România.

Compania mai operează pe piaţa din Italia, iar la sfârşitul primului semestru deţinea active totale evaluate la peste 1,8 miliarde de euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici