- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (10.06.2013, 12:57)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Grapini: Brandul turistic nu şi-a atins scopul. Dracula s-a întipărit mai mult în mintea străinilor
Brandul turistic al României, deşi a fost achiziţionat cu mulţi bani, nu şi-a atins scopul şi nu a devenit cunoscut în lume, pe când Dracula s-a întipărit mult mai mult în mintea străinilor, a declarat luni, după o conferinţă Maria Grapini, ministrul delegat pentru IMM şi Turism.
Urmărește
387 afișări
Maria Grapini (Imagine: Razvan Chirita/Mediafax Foto)
"Brandul sectorial de turism a fost achiziţionat cu nişte bani, şi nu puţini. El nu mai poate fi schimbat. Brandul nu şi-a atins scopul şi eu vă spun acum din ultimele şase luni, cât am umblat prin alte ţări. Toate întrebările care mi s-au pus au fost de ce acest brand. E un bun cumpărat, nu-l putem arunca la coş, dar cu banii pe care îi mai avem acum pe promovare să facem branduri subsectoriale", a spus Grapini.
Ea a afirmat că brandul turistic, care are ca element vizual frunza, nu a promovat întreg potenţialul României.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
-
Donald Trump a avut prima întâlnire cu preşedintele unei ţări după ce a obţinut victoria la alegerile din SUA
-
Muncă gratis. Elon Musk le cere „revoluţionarilor cu IQ ridicat” să se alăture noului proiect al lui Trump fără a fi plătiţi
-
Avioanele de luptă ale britanicilor au monitorizat aeronave militare ruseşti lângă Marea Britanie
"Noi suntem acum într-un studiu de evaluare. Ce oferim noi prin brandul ăla? Deşi n-a fost finalizat ca un brand, Dracula s-a întipărit în mintea străinilor mult mai mult decât un brand greu plătit", a adăugat Grapini.
Ea a arătat că brandul nu a reuşit să se impună în lume şi acest lucru se poate observa din numărul de intrări ale turiştilor străini în România şi din gradul de cunoştere a brandului în alte ţări.
"La târgul de turism de la Berlin toată lumea mă întreba de Dracula", a menţionat ministrul.
Grapini a discutat cu Ilie Năstase şi cu Gabriela Szabo, care au acceptat să promoveze România în străinătate. Cu ajutorul studenţilor, ministrul delegat pentru IMM şi Turism vrea să creeze branduri ale unor segmente din turism.
"Am adresat o scrisoare Facultăţii de Artă să facă o competiţie cu studenţii pe branduri pe direcţiile pe care eu le consider strategice pentru turismul din România. Pentru toate acestea studenţii sunt puşi la treabă, o să facem o competiţie şi o să dăm nişte premii", a explicat ea.
Brandul turistic al României a fost lansat în anul 2010. În perioada 2010-2012, pentru crearea şi promovarea brandului turistic al României s-au cheltuit peste 56 de milioane de lei (13 milioane de euro), bani provenind din fonduri europene.
Hotelurile din România sunt pe penultimul loc în Europa după gradul de ocupare în timpul verii şi deţine detaşat ultima poziţie în clasamentul privind ponderea străinilor în totalul turiştilor, cauzele fiind fluxul slab de turişti de afaceri, imaginea externă proastă, tarifele mari şi evaziunea.
Citește pe alephnews.ro: Sylvester Stallone îl numește pe Trump „al doilea George Washington” în discursul de introducere la Mar-a-Lago
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Citește și: Grapini: România va fi promovată prin persoane şi legende cunoscute - Prinţul Charles, Patzaichin, Dracula
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
S-a despărțit cuplul anului din tenisul mondial. Gestul rusoaicei Anna Kalinskaya, după ce Jannik Sinner a dat o declarație ciudată despre relația lor
PROSPORT.RO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe