- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (10.06.2013, 12:57)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Grapini: Brandul turistic nu şi-a atins scopul. Dracula s-a întipărit mai mult în mintea străinilor
Brandul turistic al României, deşi a fost achiziţionat cu mulţi bani, nu şi-a atins scopul şi nu a devenit cunoscut în lume, pe când Dracula s-a întipărit mult mai mult în mintea străinilor, a declarat luni, după o conferinţă Maria Grapini, ministrul delegat pentru IMM şi Turism.
Urmărește
387 afișări
Maria Grapini (Imagine: Razvan Chirita/Mediafax Foto)
"Brandul sectorial de turism a fost achiziţionat cu nişte bani, şi nu puţini. El nu mai poate fi schimbat. Brandul nu şi-a atins scopul şi eu vă spun acum din ultimele şase luni, cât am umblat prin alte ţări. Toate întrebările care mi s-au pus au fost de ce acest brand. E un bun cumpărat, nu-l putem arunca la coş, dar cu banii pe care îi mai avem acum pe promovare să facem branduri subsectoriale", a spus Grapini.
Ea a afirmat că brandul turistic, care are ca element vizual frunza, nu a promovat întreg potenţialul României.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
FBI crede că atacatorul din New Orleans a acţionat singur
-
Ciolacu: Aderarea completă la Schengen va impulsiona economia României
-
Republica Moldova schimbă moneda de referinţă de la dolar la euro. Maia Sandu: „Un simbol al integrării noastre economice în Uniunea Europeană”
"Noi suntem acum într-un studiu de evaluare. Ce oferim noi prin brandul ăla? Deşi n-a fost finalizat ca un brand, Dracula s-a întipărit în mintea străinilor mult mai mult decât un brand greu plătit", a adăugat Grapini.
Ea a arătat că brandul nu a reuşit să se impună în lume şi acest lucru se poate observa din numărul de intrări ale turiştilor străini în România şi din gradul de cunoştere a brandului în alte ţări.
"La târgul de turism de la Berlin toată lumea mă întreba de Dracula", a menţionat ministrul.
Grapini a discutat cu Ilie Năstase şi cu Gabriela Szabo, care au acceptat să promoveze România în străinătate. Cu ajutorul studenţilor, ministrul delegat pentru IMM şi Turism vrea să creeze branduri ale unor segmente din turism.
"Am adresat o scrisoare Facultăţii de Artă să facă o competiţie cu studenţii pe branduri pe direcţiile pe care eu le consider strategice pentru turismul din România. Pentru toate acestea studenţii sunt puşi la treabă, o să facem o competiţie şi o să dăm nişte premii", a explicat ea.
Brandul turistic al României a fost lansat în anul 2010. În perioada 2010-2012, pentru crearea şi promovarea brandului turistic al României s-au cheltuit peste 56 de milioane de lei (13 milioane de euro), bani provenind din fonduri europene.
Hotelurile din România sunt pe penultimul loc în Europa după gradul de ocupare în timpul verii şi deţine detaşat ultima poziţie în clasamentul privind ponderea străinilor în totalul turiştilor, cauzele fiind fluxul slab de turişti de afaceri, imaginea externă proastă, tarifele mari şi evaziunea.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: În „România Educată” până la prostire a lui Klaus Iohannis, copilul tău e victimă. Școala la stat l-a învățat să nu știe nimic
Citește pe www.zf.ro: Dragoş Damian, Terapia Cluj: No, amu gata! Gata cu văicăreala, cu bocetele şi cu plânsetele! Sunteţi oameni de afaceri puternici, va faceţi de ruşine! Hai, la muncă în 2025, avem multă treabă!
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Citește și: Grapini: România va fi promovată prin persoane şi legende cunoscute - Prinţul Charles, Patzaichin, Dracula
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Din ce în ce mai mulți ruși se înrolează de partea Ucrainei. Cum poate influența asta soarta războiului
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Care este cel mai nesănătos aliment din lume, pe care foarte mulţi români îl mănâncă în fiecare zi fără să ştie
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai frumoasă fotbalistă din lume, imagini incendiare în costum de baie, de Revelion
PROSPORT.RO
Bursucu a făcut primele declarații după demisia de la Kanal D. Ce a răspuns postul turcilor când a văzut anunțul
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe