- Home
- Economic
- BĂILE TUŞNAD, (27.09.2013, 22:30)
- Departamentul Corespondenţi
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Grapini: Dacă ne ducem la târguri de turism şi primim bătaie, ca la Paris, este o contrareclamă
Ministrul pentru IMM-uri, Mediu de Afaceri şi Turism, Maria Grapini, spune că nu vrea ca firmele din turism să participe la târgurile internaţionale de profil doar pentru că standul este gratuit, adăugând: "Dacă ne ducem şi primim bătaie, cum am primit la Paris, este o contrareclamă".
Urmărește
1313 afișări
Grapini: Dacă ne ducem la târguri de turism şi primim bătaie, ca la Paris, este o contrareclamă
La întâlnirea de vineri cu reprezentanţii Asociaţiei Naţionale a Staţiunilor Turistice şi ai Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România de la Băile Tuşnad, Maria Grapini a spus că, după criticile apărute în presă cu privire la modul în care s-a prezentat România la "International French Travel Market" de la Paris, a decis să vadă dinainte designul standului României de la târgurile intenaţionale de turism, spunând că nu vrea ca agenţiile şi firmele din domeniu să participe la târguri doar pentru că standul este gratuit.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
"Noi avem nişte târguri pe care le plătim ca stand. Aici trebuie să vă spun un lucru foarte franc. Dacă ne ducem şi primim bătaie, cum am primit la Paris, este o contrareclamă şi nu este o îmbunătăţire a imaginii. Eu nu mai vreau să spună agenţii sau firme din domeniul turismului: «ne ducem cu orice preţ la un târg internaţional doar pentru că e gratuit standul». O să vreau - şi spun fără să mă consult cu Răzvan (Răzvan Filipescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism - n.r.) - ca orice târg extern care se formează, dacă este sub pavilionul României şi este stand naţional, dinainte să văd designul, cum arată aranjamentul în stand. Pentru că ministerul este bătut şi România este bătută acum, cu tot scandalul ăsta, dar amenajarea standului şi-o face fiecare firmă, fiecare expozant. Noi o să băgăm în procedură să avem ansamblul târgului dinainte", a afirmat Maria Grapini.
Potrivit acesteia, România trebuie să folosescă încă doi ani actualul brand turistic, timp în care aşteaptă studiul de impact referitor la rezultatele promovării ţării sub acest brand.
"Deocamdată, nu avem un feed-back extraordinar pe acest brand de turism", a spus Grapini, adăugând că aşteaptă implicarea asociaţiilor, dar şi a specialiştilor în promovarea produselor turistice.
"Am purtat o discuţie cu cel mai bun în ştiinţa brandului, Aneta Bogdan, şi foarte inteligent mi-a spus: «dacă faceţi, într-adevăr, o grafică pentru balnear şi va fi foarte penetrantă, va duce mult mai mult turistul spre produsul turistic decât ceva făcut la general, care nu sugerează tot ce avem noi ca potenţial». Şi atunci, aştept implicarea şi în cadrul parteneriatului, să facem - asociaţiile profesionale, împreună cu acei specialişti - această marcare a brandurilor", a conchis Grapini.
România a participat, alături de alte zeci de ţări, la "International French Travel Market", unul dintre cele mai importante evenimente de profil de pe continent, care s-a încheiat vineri, la Paris.
Potrivit Business Magazin, umbrite de sloganul "Explorez les jardins des Carpates", mai puţin de zece persoane i-au aşteptat pe turişti la standul României, care a oferit câteva pliante şi hărţi despre ţara noastră. Cinci afişe lipite pe pereţi au promovat principalele destinaţii turistice ale ţării. Prin comparaţie, standurile vecine ale Greciei, Turciei şi Ciprului au impresionat prin măreţia şi designul menit să atragă vizitatorii, România neinvestind mai mult de câteva sute de euro în standul de la Paris şi având unul dintre cele mai neatractive locuri de la "International French Travel Market".
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe