Grapini: Este nevoie de câte un brand subsectorial pentru direcţiile strategice de turism. Vrem să promovăm circuite de trasee

Ministrul delegat pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Mediu de Afaceri şi Turism, Maria Grapini, a declarat, sâmbătă, la Târgovişte, că este nevoie de câte un brand subsectorial pentru direcţiile strategice de turism, pentru a se şti ce trebuie promovat.

Urmărește
313 afișări
Imaginea articolului Grapini: Este nevoie de câte un brand subsectorial pentru direcţiile strategice de turism. Vrem să promovăm circuite de trasee

Maria Grapini (Imagine: Razvan Chirita/ Mediafax Foto=

"Cred că este insuficient să ai o grafică şi un brand sectorial dacă nu te duci cu sugerarea celui care vrea să cumpere serviciul sau produsul la ceea ce îi oferi. (...) . De aceea am spus că cele şase direcţii strategice pe care le-am ales - turismul de sănătate-balnear, turismul cultural, turismul istoric, ecoturism, agroturism - , la toate acestea ne trebuie un brand. Un brand subsectorial, în care să ştim ce promovăm. Dacă promovăm ecoturismul, să avem un brand pentru ecoturism şi toate localităţile, toate delimitările pe care le avem pe ecoturism să fie foarte bine branduite şi cunoscute", a declarat, într-o conferinţă de presă, Maria Grapini.

De asemenea, ministrul a precizat că promovarea circuitelor turistice tematice "poate atrage mai mulţi turişti".

"Vrem să promovăm circuite de trasee. Lucrăm acum la circuitul peşterilor. România are peşteri extraordinare, care sunt prea puţin cunoscute. Circuitul peşterilor, circuitul salinelor, avem foarte multe saline: Slănic Prahova, Praid, Slănic Moldova, şi atunci ne-am gândit să facem un circuit al salinelor pentru că sunt doritori. E turism de nişă, evident. Circuitul castelelor, în care se încadrează şi Târgovişte. Vrem să facem un circuit al castelelor unde a stat Vlad Tepeş. Poate fi un produs care atrage turişti. Avem Delta Dunării, rezervaţie unică în lume, nu numai în Europa. Mi-a prezentat preşedintele Consiliului Judeţean de acolo dorinţa de a avea un brand al Deltei Dunării. Acest tip de promovare mult mai ţintit, pe produse, poate atrage mai mulţi turişti", a mai spus Grapini.

Ministrul delegat pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Mediu de Afaceri şi Turism, Maria Grapini, a participat, sâmbătă, la Târgovişte, la o întâlnire cu oficialităţile din judeţul Dâmboviţa, pentru a discuta despre proiectele turistice şi necesitatea dezvoltării investiţiilor din zonă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici