România este o piaţă relativ mică în ecosistemul de furnizori al gigantului PVH, care are în total 700 de fabrici partenere împărţite în diferite colţuri de lume. O bună parte din producţie, ca în cazul majorităţii mărcilor de modă, se realizează în Asia, un continent cunoscut pentru costurile mici şi pentru numărul mare de fabrici. Situaţia nu diferă nici în cazul grupului ce deţine Calvin Klein şi Tommy Hilfiger, care lucrează în state precum Vietnam sau Bangladesh cu zeci de unităţi de producţie. În România, sunt doar cinci fabrici partenere, conform datelor aferente finalului de an 2021, iar acestea realizează accesorii, precum curele, dar şi încălţăminte şi alte bunuri de marochinărie. Gigantul nu deţine producţie proprie pe plan local.
Toţi furnizorii din România sunt încadraţi în categoria „Level 1“, cea mai importantă, e vorba de companii care realizează bunuri finite, ce implică mai multă muncă manuală. Cea de-a doua categorie de furnizori e „Level 2“, companii responsabile pentru croire, realizare de tipare.