Grupul Eurolines vrea să investească 14 milioane de lei în autocare şi reţeaua de agenţii de turism

Publicat: 27 02. 2014, 15:30
Actualizat: 02 04. 2020, 06:18

„Pentru 2014, Eurolines pregăteşte un proiect inedit, o premieră în industria turistică românească. Pentru un an, o membră a echipei de management va călători într-un tur al lumii, pentru a documenta scris, foto şi video experienţa sa prin 25 de ţări, adresată şi customizată pentru clienţii TUI TravelCenter”, se arată în comunicat.

Grupul Eurolines a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 330 milioane de lei

Grupul, din care fac parte 20 de firme din România, Germania şi Republica Moldova, a înregistrat în 2013 o creştere de 30% faţă de anul 2012. Valoarea EBITDA pentru anul 2013 reprezintă 3% din cifra de afaceri, iar rezultatul operaţional ajustat este de 4,6 milioane de lei.

Din această cifră, 70% este realizată de Touring Europabus România, compania care deţine reţelele de agenţii TUI Travel Center şi Eurolines. Vânzările de pachete turistice au crescut cu 61%, de bilete de avion cu 18% şi de autocar cu 7%.

Pentru acest an, Eurolines estimează o creştere a cifrei de afaceri de minim 20%.

Grupul Eurolines este controlat de Dragoş Anastasiu.