- Home
- Economic
- ROMA, (17.09.2012, 18:20)
- Anca Dumitrescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Grupul Fiat este somat de guvernul de la Roma să explice strategia în Italia
Grupul Fiat trebuie să dea rapid explicaţii referitoare la strategia de dezvoltare în Italia, a declarat luni ministrul Muncii Elsa Fornero, după ce constructorul auto a sugerat săptămâna trecută că ar putea revizui activităţile în Italia din cauza crizei din Europa.
Urmărește
199 afișări
Grupul Fiat este somat de guvernul de la Roma să explice strategia în Italia (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Fornero a cerut o "întâlnire urgentă" cu directorul general al Fiat, Sergio Marchionne, în urma anunţului grupului că se aşteaptă să întoarcă pagina unui concept numit "Fabbrica Italia" şi că va dezvălui o nouă strategie la sfârşitul lunii octombrie.
"Guvernul nu îşi poate impune voinţa într-o companie privată. Nu putem convoca un administrator de companie la minister. Dar îi cerem un angajament precis, să ne spună la ce să ne aşteptăm că se va modifica în programul Fabbrica Italia", a afirmat Fornero într-un interviu pentru La Repubblica.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu rămâne Premierul României
-
Moşteanu: USR nu va vota guvernul Ciolacu 2
-
Promisiuni: Guvernul Ciolacu 2 vrea să majoreze contribuţia la Pilonul II de pensii private de la 4,75% la 6% în patru ani şi să majoreze suma deductibilă pentru Pilonul III
-
Ciolacu, după ce a fost desemnat premier: Românii au nevoie de stabilitate
Fornero a adăugat că Marchionne nu se poate eschiva.
"El este dator nu numai guvernului şi acţionarilor, dar şi tuturor angajaţilor Fiat şi miilor de familii care trăiesc de pe urma Fiat. El este dator Italiei", a insistat ministrul.
Fiat a atras un val de critici şi cereri de clarificări, începând de joia trecută, când a anunţat că se va distanţa de programul "Fabbrica Italia" din cauza crizei profunde de pe piaţa auto.
Conceptul, lansat în 2010, prevede investiţii de 20 de miliarde de euro şi un nivel al producţiei de 1,4 milioane de vehicule în Italia, în 2014.
"Lucrurile s-au schimbat profund din aprilie 2010. Piaţa auto europeană a intrat într-o criză gravă, iar cea din Italia a ajuns la nivelul anilor ’70. Este din acest motiv imposibil să ne referim la un proiect de acum doi ani şi jumătate", a explicat Fiat într-un comunicat.
Grupul a subliniat că prioritatea sa este "să crească şi să devină mai competitiv, fără să se uite importanţa Italiei şi a Europei".
Citește pe alephnews.ro: Ciprian Șerban, de la PSD, este șeful Camerei Deputaților. Ilie Bolojan, de la PNL, a fost votat Președinte al Senatului
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe