H&M îşi lărgeşte clientela. Ce produse va avea marca de lux "& Other Stories"

Producătorul de îmbrăcăminte suedez H&M a anunţat, miercuri, lansarea noii sale mărci - & Other Stories - în zece ţări europene, pentru a-şi lărgi clientela.

Urmărește
750 afișări
Imaginea articolului H&M îşi lărgeşte clientela. Ce produse va avea marca de lux "& Other Stories"

H&M îşi lărgeşte clientela. Ce produse va avea marca de lux "& Other Stories" (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)

La Paris, Londra, Milano, Berlin, Stockholm, Barcelona şi Copenhaga, pasionatele de modă vor găsi produsele aparţinând noii mărci din primăvara acestui an. Producătorii promit lansarea unor "piese fetiş, care trebuie să existe în garderoba fiecărei femei, într-o gamă largă de preţuri".

& Other Stories este o marcă de lux şi include o selecţie variată de pantofi, poşete, produse de înfrumuseţare, haine prêt-à-porter.

Magazinul online, stories.com, va fi disponibil în Belgia, Danemarca, Finlanda, Franţa, Germania, Italia, Olanda, Spania, Suedia şi Marea Britanie.

În 2011, H&M şi-a pierdut titlul de cel mai mare distribuitor mondial de textile, fiind surclasat de producătorul spaniol Inditex (Zara), mai deschis în a se dezvolta pe pieţele emergente şi a-şi diversifica oferta (Bershka, Massimo Dutti, Zara Home).

Grupul a deţinut mult timp o singură marcă - H&M -, înainte de a lansa COS, în 2007, şi Monki, ce vizează un public mai în vârstă, fără un buget restrictiv.

H&M, care a înregistrat un profit net aproape stabil, de 3,622 de miliarde de coroane (427 de milioane de euro), în trimestrul al treilea al anului trecut, se plânge de o conjunctură economică dificilă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici