H&M schimbă regulile jocului în fashionul local: marketing agresiv şi haine ieftine

Politica H&M de a intra în forţă pe o piaţă nouă, cu mai multe deschideri în acelaşi timp, va fi aplicată şi în România, primele magazine urmând să livreze mii de produse la preţuri mici pe o suprafaţă totală de circa 10.000 de metri pătraţi.

Urmărește
176 afișări
Imaginea articolului H&M schimbă regulile jocului în fashionul local: marketing agresiv şi haine ieftine

H&M schimbă regulile jocului în fashionul local: marketing agresiv şi haine ieftine (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Vom deschide şase magazine în primăvara lui 2011 pentru care am început recrutarea de personal, dar este încă prea devreme pentru a da detalii legate de strategia de inaugurare", au declarat pentru ZF reprezentanţii H&M.

În magazinele deschise la nivel internaţional, preţurile celor mai multe produse expuse de suedezi se încadrează între 5 euro pentru tricouri, de exemplu, şi 30 de euro în cazul paltoanelor, al rochiilor, al blugilor sau al pantofilor. În perioada reducerilor, etichetele arată preţuri de un euro pentru accesorii sau 3 euro pentru tricouri şi bluze.

Citeşte mai multe despre magazinele H&M pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici