Hagi, Ilie Năstase şi Nadia vor promova turismul românesc în străinătate

Ministerul Turismului şi BRD-Groupe Societe Generale au semnat, marţi, un contract prin care turismul românesc va fi promovat pentru o perioadă de un an prin intermediul foştilor mari sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.

Urmărește
55 afișări
Imaginea articolului Hagi, Ilie Năstase şi Nadia vor promova turismul românesc în străinătate

Hagi, Ilie Năstase şi Nadia vor promova turismul românesc în străinătate (Imagine: Andreea Alexandru/Mediafax Foto)

Campania de promovare va costa, potrivit ministrului Turismului, Elena Udrea, câteva milioane de euro, sumă din care două milioane de euro va fi destinată difuzării unui spot pe două televiziuni internaţionale de mare audienţă.

Campania se va desfăşura sub sigla "România, land of choice" şi va include şi reclame outdoor print, şi chiar pe Internet.

"Urmează să contractăm două mari televiziuni internaţionale şi vom face o licitaţie pentru asta. Campania de promovare a turismului românesc, în parteneriat cu BRD, care avea deja o înţelegere cu cei trei mari sportivi, va debuta la sfârşitul lunii mai şi va dura aproximativ un an, până când va fi gata şi va începe să fie promovat brandul României", a declarat, marţi, Udrea, într-o conferinţă de presă.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici