Harta celor mai ieftine outlet-uri din Europa

Centrele comerciale de tip outlet au crescut în ultimii ani, în special în marile oraşe europene. Motivul? Plăcerea oamenilor de a se relaxa atunci când călătoresc, în sesiuni prelungite de shopping, informează www.incont.ro.

Urmărește
2038 afișări
Imaginea articolului Harta celor mai ieftine outlet-uri din Europa

Harta celor mai ieftine outlet-uri din Europa (Imagine: Shutterstock)

Europa a devenit astfel o piaţă profitabilă pentru outlet-uri, urmând ca până în 2017 să se deschidă alte 180 de asemenea centre, potrivit studiilor Outlet Retailers and Developers Association.

Conceptul de outlet a luat naştere pentru prima dată în 1970 în Statele Unite ale Americii. Outlet-urile sunt considerate magazine de vânzare cu amănuntul, în care producători îşi vând marfa clienţilor la preţ mult mai mic decăt în magazinele obişnuite.

La ora actuală, în SUA există peste 350 de astfel de magazine în care se comercializează produse de marcă, cu reduceri între 30% şi 80% mai mici faţă de magazinele obişnuite din marile oraşe.

Ulterior, prin anii `90, ideea a început să prindă şi în Europa. Primul outlet de acest gen s-a deschis în Marea Britanie, odată cu deschiderea centrului Clarks Village, în 1993.

Citeşte mai multe despre cele mai ieftine outlet-uri din Europa pe www.incont.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici