Hellvig vrea ca turismul să fie promovat printr-o asociaţie public-privată de tip ONG

Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Eduard Hellvig, vrea ca promovarea turismului să fie făcută de anul viitor printr-un parteneriat public-privat de tip ONG, după modelul Germaniei.

Urmărește
201 afișări
Imaginea articolului Hellvig vrea ca turismul să fie promovat printr-o asociaţie public-privată de tip ONG

Hellvig vrea ca turismul să fie promovat printr-o asociaţie public-privată de tip ONG (Imagine: Thomas Dan/Mediafax Foto)

"Am speranţa că viitorul an ne va aduce o asociaţie profesională care să gestioneze marketingul de ţară al României, astfel încât să fie o asociaţie construită, un ONG în parteneriat public-privat, aşa cum există în Germania, aşa cum există în ţări puternice, astfel încât deciziile care se iau pentru promovarea României să fie în concordanţă cu realităţile, cu dorinţele şi necesităţile industriei de turism", a spus ministrul la conferinţa de deschidere a Târgului de Turism al României, organizat în perioada 15 - 18 noiembrie la complexul Romexpo din Bucureşti.

El a spus că în toate ţările există acest mecanism de promovare şi de marketing al turismului printr-un ONG în care să fie parte atât ministerul, cât şi reprezentanţii industriei.

"Astfel încât să nu fie o promovare subiectivă, ci una în concordanţă cu ceea ce există şi cu ceea ce se poate promova la nivelul industriei", a adăugat ministrul.

Acesta a afirmat că există buget disponibil alocat de la Comisia Europeană de aproximativ 55 de milioane de euro.

"Această posibilitate ar putea fi o rezultantă dacă vom reuşi să ajungem la un acord între industrie şi minister. Dacă există voinţă, pentru România va fi foarte bine. Intenţionăm să introducem această măsură în noua lege a turismului", a mai spus Hellvig.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici