Astfel, segmentul de internet a generat 57% din creşterea totală a veniturilor, de 2,3 milioane de dolari, se arată într-un comunicat transmis miercuri de UPC România, deţinută de compania olandeză UPC Holding, parte a grupului american Liberty Global.
„Ne vom concentra în continuare pe acest segment (internetul – n.r.) cu un potenţial de creştere semnificativ”, a declarat în comunicat Severina Pascu, CEO UPC România şi Ungaria.
Numărul de abonamente la serviciile UPC a urcat cu 6% în perioada analizată, la 1,862 milioane, în timp ce baza de clienţi s-a majorat cu 10.000, la 1,179 milioane.
Veniturile companiei au urcat cu 20% pe segmentul de internet în primul trimestru, odată cu creşterea numărului de abonamente „Fiber Power” cu 15%, sau 52.000, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 395.000, se mai arată în comunicat.
„Internetul reprezintă unul din segmentele cheie pentru UPC România, fiind totodată o zonă cu potenţial mare de creştere pentru industria telecom – rata de penetrare a acestui serviciu în România este sub media europeană (50% vs. 73%)”, notează compania.
UPC România a atras în primul trimestru 15.400 noi abonamente pe segmentul de televiziune digitală prin cablu, înregistrând o creştere anuală de 13% a bazei de clienţi pe acest segment, în timp ce pe piaţa de voce (telefonie) a înregistrat o creştere anuală de 21%, la 294.500 clienţi.