IKEA ar putea anunţa, anul acesta, deschiderea unui nou magazin în România
Directorul general al IKEA România, Cornel Oprişan, a declarat, miercuri, după o conferinţă de presă pentru lansarea catalogului de produse IKEA 2009-2010, că este posibil ca până la finele anului să anunţe deschiderea unui nou magazin IKEA.
![Imaginea articolului IKEA ar putea anunţa, anul acesta, deschiderea unui nou magazin în România](https://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1/1686/4779904/1/ikea-silviu-matei.jpg?width=560)
IKEA ar putea anunţa, anul acesta, deschiderea unui nou magazin în România (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)
"Magazinul ar putea fi deschis într-unul din oraşele mari din ţară şi va fi asemănător cu cel din Bucureşti, a cărui investiţie s-a ridicat la 25 milioane euro. Considerăm că nu e bine să deschidem două magazine în acelaşi timp", a menţionat oficialul Ikea.
Construcţia noului magazin al retailerului de mobilă va dura până la 14 luni, de la momentul anunţului.
IKEA estimează afaceri în urcare cu 12% în lei, stagnare sau uşoară scădere în euro
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu, după întâlnirea cu FMI: Vom prioritiza proiectele publice
-
Ţările NATO şi-au crescut cheltuielile militare. Ameninţările Rusiei şi întoarcerea lui Donald Trump au făcut ca Europa şi Canada să-şi majoreze cheltuielile pentru apărare cu 20% în 2024
-
Criza de la Şantierul Naval Mangalia. BNS: DAMEN renunţă la acţiuni, statul român are drept de preempţiune
Retailerul de mobilă IKEA România estimează, pentru anul financiar în curs, care se va încheia la 31 august, vânzări în creştere cu până la 12% în lei şi o stagnare, sau o uşoară scădere, a afacerilor în euro, de la 99,4 milioane euro, inclusiv TVA, în precedentul an fiscal.
În lunile iulie şi august, vânzările au crescut uşor faţă de perioada anterioară. "În general, în această perioadă sunt finalizate renovările şi construcţiile de imobile, ceea ce explică această evoluţie", a afirmat Oprişan.
IKEA a lansat noul catalog pentru perioada 1 septembrie 2009 - 31 august 2010
Oprişan a mai declarat că bugetul de marketing pentru anul financiar 2009-2010 se ridică la 2,5 milioane euro, din care jumătate, respectiv 1,2 milioane euro, a fost alocat noului catalog, valoarea bugetului fiind asemănătoare cu cea din anul financiar 2008-2009.
Retailerul a lansat miercuri noul catalog pentru perioada 1 septembrie 2009-31 august 2010, care va fi disponibil din luna septembrie pentru Bucureşti şi Ploieşti.
Catalogul are 374 de pagini, în care sunt prezentate 3.200 produse, având un tiraj de 900.000 de unităţi. Reprezentanţii retailerului au anunţat că de la 1 septembrie 20% din produsele din magazin vor avea preţuri cu 18% mai mici.
De asemenea, începând cu 15 septembrie, retailerul va lansa un nou site, unde vor fi prezentate 8.500 de articole şi va dispune de noi servicii.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/10386/22669374/1/video.jpg?width=200)
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/341/5531/22680040/2/pavel-churiumov-321968-unsplash.jpg?width=200)
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2921/35768/22283181/1/ghsmfrmw0aisejn.jpg?width=200)
![](/images/pixel.png)
PROSPORT.RO
![](https://feeds.gandul.info/uploads/2025/02/7338064506-91fd42a3f9-o-1-1738930802.jpg?width=200)
GANDUL.RO
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2961/35615/19854212/1/7458985-mediafax-foto-andreea-alexandru.jpg?width=200)
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=4779904&pid=1)