IKEA recheamă pentru înlocuire un tip de uşi glisante, comercializate inclusiv în România

Retailerul suedez de mobilier şi decoraţiuni IKEA recheamă pentru înlocuire un tip de uşi glisante, comercializate inclusiv în România, după ce au fost identificate defecte de fabricaţie ale produsului.

Urmărește
379 afișări
Imaginea articolului IKEA recheamă pentru înlocuire un tip de uşi glisante, comercializate inclusiv în România

IKEA recheamă pentru înlocuire un tip de uşi glisante, comercializate inclusiv în România (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)

"Magazinul IKEA îşi invită clienţii care au uşi glisante Elga Fenstad, de 73x196 cm, din oglindă, cu numărul de identificare al furnizorului 12650 să contacteze de urgenţă Departamentul Relaţii Clienţi, pentru a primi gratuit alte uşi înlocuitoare. Compania IKEA a primit douăzeci de sesizări de la clienţi privind desprinderea şi căderea uşilor glisante ale dulapului Elga în timpul utilizării", se arată într-un comunicat al companiei.

În urma acestor sesizări, produsul a fost retras de la vânzare din toate magazinele IKEA, începând din octombrie 2010, iar designerii companiei au iniţiat la aceeaşi dată o anchetă asupra cauzei de desprindere a uşilor glisante.

"Ancheta a identificat un defect de fabricaţie în loturile provenind de la furnizorul cu numărul de identificare 12650, datate cu 1010 - 1048 (10-anul, 48-săptămâna). Acest defect, în combinaţie cu greutatea oglinzii poate duce la desprinderea şi căderea uşii, cauzând spargerea oglinzii în bucăţi ascuţite. De aceea, compania IKEA oferă înlocuirea gratuită a uşilor glisante Elga Fenstad din loturile afectate", se spune în comunicat.

Uşile glisante Elga Fenstad cu oglindă sunt produse de trei furnizori diferiţi pentru toate magazinele IKEA din lume, însă doar cele produse de unul dintre aceştia, în Suedia, sunt afectate de această acţiune de rechemare.

În total, în lume, s-au vândut aproximativ 66.000 bucăţi de uşi glisante cu aceste date de fabricaţie. Magazinul IKEA din Bucureşti a vândut aproximativ 250 de bucăţi, la preţul de 250 lei/bucată, din loturile menţionate, care nu se mai găsesc în prezent în magazin, mai arată compania.

Grupul suedez a deschis în 2007 magazinul din România, situat în nordul Bucureştiului. Centrul comercial a avut în anul de catalog 2010, respectiv 1 septembrie 2009 - 31 august 2010, vânzări de 327,4 milioane de lei, în scădere cu 13% faţă de perioada similară anterioară.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici