- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
În 2022, un client Genius activ în toate cele 4 aplicaţii - eMAG, Fashion Days, Tazz şi Freshful - a economisit, în medie, 1.178 de lei şi 74 de ore
- Beneficiile Genius au fost extinse în cele 4 aplicaţii în iunie 2022
- Abonamentul Genius şi-a menţinut preţul anual de 99 de lei
În condiţiile unui an 2022 marcat de numeroase provocări de ordin financiar, scumpiri şi inflaţie crescută, serviciul Genius le-a adus utilizatorilor săi noutăţi care să îi sprijine pe parcursul anului să îşi gestioneze cât mai bine bugetele familiilor şi să facă astfel economii. Chiar dacă preţurile au crescut, costul abonamentului Genius a rămas neschimbat, 99 de lei.
Lansarea în patru platforme de e-commerce din vara lui 2022 s-a numărat printre noutăţile pe care serviciul Genius le-a adus utilizatorilor săi- eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful, iar acest lucru s-a tradus, pentru cei mai activi utilizatori ai celor patru platforme, în economii de 1.178 de lei, în medie, pentru un utilizator.
ULTIMELE ȘTIRI
-
REZULTATE PARȚIALE. Alegeri prezidențiale 2024, turul 1: Călin Georgescu și Marcel Ciolacu intră în turul 2
-
Rezultate parţiale 90% din secţiile de votare: Călin Georgescu continuă să fie pe primul loc. Bătălie pentru locul doi între Ciolacu şi Lasconi
-
Primele declaraţii ale candidaţilor după exit-poll-uri. Ciolacu: Rezultatul ne confirmă că am făcut ceea ce trebuie pentru ţară / George Simion anunţă victoria deşi exit-poll-urile îl dau pe 4 / Lasconi: Speranţa este vie în România
-
Cine este Călin Georgescu, surpriza de la alegerile prezidenţiale 2024, turul I
Acelaşi profil de client Genius a efectuat, în medie, 63 de comenzi pe eMAG, 28 de comenzi pe Tazz, 8 comenzi pe Fashion Days şi 11 comenzi pe Freshful. Pe lângă economiile în bani, clienţii Genius au reuşit să economisească şi timp. Astfel, un client activ Genius în patru platforme a salvat, în medie, 74 de ore pe care altfel le-ar fi petrecut în magazine sau în trafic.
Tot în 2022, a fost introdusă şi opţiunea Family, dând utilizatorilor posibilitatea de a împărţi gratuit, în cadrul aceluiaşi abonament, beneficiile Genius cu alt membru al familiei. La finalul lui 2022, 50.000 dintre utilizatorii Genius foloseau opţiunea Family.
„Pe parcursul lui 2022, românii s-au bucurat de economiile din livrarea gratuită şi din ofertele speciale pe care le-au putut face cu abonamentul Genius, şi în Tazz, Fashion Days şi Freshful, alături de eMAG. Datorită extinderii beneficiilor în patru aplicaţii, Genius adresează toate nevoile unei familii, fie că vorbim de livrare de mâncare de la restaurante, alimente proaspete, haine sau produse pentru casă, ceea ce face ca 94% dintre utilizatori să îşi dorească să îl reînnoiască, potrivit analizelor noastre,” a spus Andrei Şercanean, VP ecommerce services eMAG.
Beneficiile în cele patru platforme de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful sunt în continuare nenumărate. Astfel, cu Genius Deals clienţii beneficiază de până la 30% discount în Tazz şi de 10% extra discount în Fashion Days, iar pe Freshful au acces la oferte exclusive săptămânale cu discount de 20%. Pe eMAG, abonaţii Genius beneficiază de livrare gratuită, inclusiv în weekend, şi retur gratuit pentru mai mult de 5 milioane de produse. Pentru mai multe detalii despre Genius, accesaţi aici.
Top comenzi ale clienţilor Genius în 2022
eMAG | Tazz | Fashion Days | Freshful | |
Produs | Restaurant | Top Branduri Bărbaţi:
Femei:
Copii: Mango
| ||
Detergenţi şi balsam de rufe | Meniul zilei | Dristor Kebap Delivery - Bucureşti | Fructe proaspete | |
Accesorii telefoane mobile | Ciorbă de burtă | Burger King - Bucureşti | Legume proaspete | |
Scutece şi şerveţele umede pentru copii | Ciorbă de pui a la grec | Jack`s Bistro - Timisoara | Brânzeturi | |
Produse de îngrijire şi stilizare a părului | Ciorbă de văcuţă | Grande - Cluj-Napoca | Apă | |
Şampon, gel de duş şi articole pentru îngrijire personală | Crispy Chicken | Big Belly - Cluj-Napoca | Curăţenie şi întreţinerea casei |
Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc şi prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investeşte constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienţii să economisească timp şi bani, şi a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria şi Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creştere atât prin oferta proprie, cât şi prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta şi comanda orice, de oriunde. În plus, clienţii beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum Genius, abonamentul care ofera livrare gratuită şi alte beneficii sau servicii de eşalonare a plăţii precum Buy now, pay later sau Slice it. Pentru mai multe informaţii despre eMAG, accesaţi about.emag.ro.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO