În ciuda pandemiei, grupurile producătoare de bunuri de lux raportează vânzări în creştere

Burberry şi-a îmbunătăţit previziunile de profit, în condiţiile în care grupul de modă de lux beneficiază de creşterea vânzărilor de produse de lux care a propulsat, de asemenea, vânzările neaşteptat de mari la rivalii Richemont şi Prada, scrie Financial Times.

Urmărește
176 afișări
Imaginea articolului În ciuda pandemiei, grupurile producătoare de bunuri de lux raportează vânzări în creştere

Sursa foto: Hepta

Singura mare marcă de lux din Marea Britanie a declarat că se aşteaptă ca profitul operaţional ajustat pentru anul care se termină în martie 2022 să fie cu aproximativ 35% mai mare, la cursuri de schimb constante, decât cel de 396 milioane de lire sterline de anul trecut.

Incluzând impactul cursului valutar, creşterea este de aproximativ 25%, potrivit directorului financiar Julie Brown, comparativ cu aşteptările analiştilor de 20%.

Grupul elveţian de bunuri de lux Richemont a înregistrat miercuri o creştere de 32% a vânzărilor, cu mult peste aşteptările de 18%. Marţi, după închiderea pieţei, Prada a raportat venituri pe întregul an de 3,64 miliarde de euro, cu aproximativ 3% peste aşteptările analiştilor şi cu 8% mai mult decât în 2019, ultimul an care nu a fost afectat de Covid-19.

Cheltuielile pentru bunuri de lux s-au accelerat în ultimele etape ale pandemiei, deoarece consumatorii au cheltuit din economiile acumulate, iar alte forme de cheltuieli, cum ar fi mesele în oraş şi vacanţele, au fost limitate de blocaje şi restricţii de călătorie.

Burberry, care nu are un director general până la sosirea lui Jonathan Akeroyd în aprilie, se aşteaptă, de asemenea, să beneficieze de cheltuieli de capital mai mici decât cele prevăzute anterior, împreună cu o săptămână suplimentară de tranzacţionare faţă de anul trecut.

Vânzările au fost cu 15% mai mari decât în aceeaşi perioadă a anului trecut şi cu 26% mai mari faţă de nivelurile de dinainte de pandemie.

Thomas Chauvet, analist de bunuri de lux la Citi, a declarat că performanţa diviziei de bijuterii a Richemont, care include mărci precum Cartier şi Van Cleef & Arpels, a fost notabilă.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici