În toiul crizei, kika se laudă cu "lichidităţi foarte mari"

kika nu vede ca pe o ameninţare criza economică, ci, din contră, ca pe o şansa, deoarece compania beneficiază de lichidităţi "foarte mari", scrie BUSINESS Magazin.

Urmărește
33 afișări
Imaginea articolului În toiul crizei, kika se laudă cu "lichidităţi foarte mari"

În toiul crizei, kika se laudă cu "lichidităţi foarte mari"

Nu înseamnă că această criză financiară nu va avea şi efecte negative. "Pot fi unu-doi ani de dificultăţi", afirmă Paul Koch, managing director al kika, parte a grupului kika/Leiner.

Până atunci, urmează o perioadă favorabilă, experienţa austriecilor din ţările vecine indicând că vânzările merg cel mai bine în perioada octombrie-decembrie. Ceea ce va urma după sărbătorile de iarnă, de care toţi retailerii vor încerca să profite, este greu de anticipat, dar previziunile jucătorilor din domeniu nu sunt foarte optimiste, în ton cu ceea ce se întâmplă şi în celelalte industrii.

Pentru perioada 2010-2011, retailerul austriac a anunţat deschiderea a încă trei magazine în ţară, la Oradea, Constanţa şi Timişoara, pentru care se vor aloca cel puţin 30 de milioane de euro.

Citiţi mai multe despre retailul de mobilă din România pe www.businessmagazin.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici