Săculeţii se găsesc la raionul de fructe şi legume şi se comercializează într-un pachet cu 2 bucăţi, se precizează în comunicat.
„Am introdus în toate magazinele Lidl săculeţii reutilizabili pentru fructe şi legume, în speranţa că acest lucru va încuraja clienţii să nu mai folosească pungile de unică folosinţă şi înţelegând că, atât comportamentul nostru, ca retailer, cât şi al lor, al clienţilor, vor avea un impact real de reducere a producţiei şi consumului de plastic”, a spus Cristina Hanganu, director de Comunicare şi CSR Lidl România.
Totodată, Lidl a anunţat că va dona 0,10 lei către programul „Cu Apele Curate” pentru fiecare ambalaj pe care clienţii nu îl folosesc.
În trecut, retailerul a scos complet de la vânzare produsele de plastic de unică folosinţă, precum tacâmuri, farfurii şi pahare.
„Prin această măsură, compania estimează că, anual, nu mai sunt puse pe piaţa din România 63 de tone de plastic virgin. Totodată, prin scoaterea de la vânzare în anul 2018 a sacoşelor de unică folosinţă, din plastic convenţional, compania estimează că, anual, sunt economisite 535 de tone de plastic”, se menţionează în comunicat.
Compania Lidl, ce face parte din grupul german Schwarz, acţionează în linie cu strategia REset Plastic a grupului, ce îşi propune să diminueze cantitatea de plastic folosită cu cel puţin 20%, până în 2025 şi să închidă ciclurile de reciclare, au mai anunţat reprezentanţii Lidl.