- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Începe cea mai grea perioadă după 1989: Lupta pentru cash
Ce poate fi mai dăunător pentru o mare companie petrolieră decât este accidentul din Golful Mexic pentru British Petroleum? Cash flow-ul, răspunde Jim Chanos, şeful de fond de investiţii care a intuit prăbuşirea Enron şi a câştigat din asta.
Începe cea mai grea perioadă după 1989: Lupta pentru cash (Imagine: Catalina Filip/Mediafax Foto)
Nici în România problemele de lichiditate ale unei companii, chiar importante, nu sunt prea analizate sau mediatizate, în comparaţie cu vagile planuri anticriză ale Guvernului sau cu întâlnirile politice de taină, cu toate că neajunsurile pricinuite de blocajul financiar sunt mai mari decât efectul unei decizii ministeriale, pentru că lipsa lichidităţilor într-o companie înseamnă, mai devreme sau mai târziu, moartea acesteia.
Abilitatea de a înţelege şi de a optimiza fluxul de lichidităţi este extrem de importantă pentru o companie. "Poţi avea un bilanţ superb, un cont de venituri şi cheltuieli ce arată impecabil, profit de 30% din cifra de afaceri, dacă nu ai cash, intri în insolvenţă", spune Cristian Ionescu, country cluster manager la Coface România
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Citiţi mai multe despre cum vor trece companiile româneşti prin cea mai grea perioadă de după 1989 pe www.businessmagazin.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO