- Home
- Economic
- BERLIN, (19.12.2014, 18:39)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Incursiunea Google pe segmentul sistemelor de operare auto întâmpină opoziţie în Germania
Incursiunea Google pe segmentul sistemelor de operare destinate automobilelor întâmpină o opoziţie tot mai mare în Germania, unde companii precum Audi şi Mercedes-Benz beneficiază de sprijinul unor parlamentari în demersul lor de a limita includerea Android în dotarea vehiculelor.
Urmărește
148 afișări
Incursiunea Google pe segmentul sistemelor de operare auto întâmpină opoziţie în Germania (Imagine: Shutterstock)
Sistemul Android Auto ar permite şoferilor să interacţioneze cu sistemele de muzică şi navigare ale maşinilor, relatează Bloomberg.
În luna ianuarie, Google a anunţat lansarea Open Automotive Alliance, structurată ca un parteneriat cu producătorii auto, pentru utilizarea platformei Android la vehicule.
Marii producători auto germani nu s-au arătat interesaţi de proiect. Între marii absenţi se află Daimler, compania-mamă a Mercedes, şi liderul industriei de lux BMW.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Volkswagen şi brandul Audi al grupului s-au alăturat alianţei, dar au spus că vor să limiteze accesul Google la informaţii majore legate de vehicule, întrucât nu vor ca Android să controleze maşinile aşa cum se întâmplă în cazul telefoanelor şi tabletelor.
Politicienii germani şi-au exprimat şi ei îngrijorarea că importanţa industriei germane ar putea fi diluată dacă Google obţine acces la date privind comportamentul şi deplasările maşinilor şi pasagerilor.
Guvernul cancelarului Angela Merkel, deja îngrijorat de puterea deţinută de Google pe piaţă, vrea să împiedice compania americană să obţină o poziţie de monopol ca partener în construcţia de maşini autonome.
În 2012, industria auto a generat 6,5% din veniturile impozabile din Germania, potrivit Biroului Federal de Statistică, fiind cel mai mare sector manufacturier al ţării.
"Sub nicio formă nu trebuie să permitem ca dezvoltarea noastră să depindă de companii ca Google", a declarat Joachim Pfeiffer, purtător de cuvânt al blocului parlamentar al lui Merkel, pentru politică în economie şi energie.
Piaţa softurilor pentru conducere asistată ar putea atinge 20 de miliarde de euro până în 2030, conform firmei de consultanţă Roland Berger.
Un purtător de cuvânt al Google a refuzat să comenteze, dar a precizat că grupul a renunţat la obiectivul ca primele maşini prevăzute cu sistemul Android Auto să intre în circulaţie până la sfârşitul acestui an.
Lecţiile date de industria telefoanelor mobile este proaspătă pentru directorii de companii şi autorităţile de reglementare. Pe măsură ce tot mai mulţi oameni depind de aplicaţii mobile şi servicii, utilizarea Android a obligat producătorii de telefoane, precum Samsung Electronics şi HTC, să respecte standardele sistemului de operare, renunţând la puterea lor individuală.
La cinci ani de la introducerea Android, producătorii europeni de telefoane Nokia şi Ericsson au renunţat complet la fabricarea de telefoane.
Cu cât Google şi alţi producători de software se implică mai mult în ecosistemele auto, cu atât banii consumatorilor vor merge către companiile tehnologice în loc să meargă la producătorii auto, a spus Juergen Reiner, partener la compania de consultanţă Oliver Wyman.
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe