- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (12.12.2018, 16:56)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Îndemn neobişnuit al unei cunoscute mărci auto: Nu cumpăraţi această maşină!/ Compania le propune altceva clienţilor
De regulă publicitatea auto este previzibilă, vorbind despre designul sau confortul noilor modele de automobile şi îndemnând clienţii să se grăbească la showroom. Dar în Germania, noua campanie Volvo spune "Nu cumpăraţi această maşină", relatează Bloomberg.
Urmărește
26420 afișări
Campanie inedită a unei cunoscute mărci auto: Nu cumpăraţi această maşină!/ Companie le propune altceva clienţilor
Iniţial sloganul pare extras din lecţia de marketing "nu faceţi niciodată aceste lucruri", dar de fapt se potriveşte cu strategia Volvo de a atrage şoferii spre abonamente asemănătoare serviciilor de streaming precum Netflix sau Spotify.
Clienţii plătesc o singură factură lunară care acoperă diverse taxe şi reparaţii - un plan care ar trebui să acopere jumătate din producţia companiei până în 2025. "Este foarte transparent, un mod de a avea o maşină fără complicaţii", spune Hakan Samuelsson, CEO Volvo . "Ştii exact ce costă."
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Războiul din Ucraina. Ce este noua armă folosită de Rusia în Ucraina. Putin spune că se deplasează cu 3 km pe secundă.
-
Activitatea RAR, în continuare blocată. Nu se pot face ITP-uri în nicio staţie din ţară
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Preşedinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot şi pune ştampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăţi că exişti
După o perioadă de încercări în SUA şi Europa, în ultimul an, în octombrie Volvo a introdus un program la nivel naţional în Germania, cu abonamente la aproape toate modelele sale. Costul lunar variază de la 498 euro (561 dolari), pentru o versiune de bază a vehiculului său sport compact XC40 de până la 929 euro pentru un SUV de top XC90 cu jante din aliaj şi tapiţerie din piele Nappa. Volvo declară că un abonament diferă de un contract de închiriere tradiţional prin faptul că nu există nici o taxă de plată în avans sau de închiriere, iar preţul include asigurarea, taxele, asistenţa rutieră şi servicii precum preluarea de la locuinţa dvs. şi montarea şi depozitarea anvelopelor de iarnă.
Volvo nu este singură în acest demers. Ford Motor oferă maşini în San Francisco şi Los Angeles, începând de la aproximativ 405 dolari pe lună înainte de impozitare. Porsche, Mercedes-Benz şi Cadillac permit şoferilor din mai multe oraşe să schimbe modele high-end de mai multe ori pe an, pentru aproximativ 1.000 de dolari până la 2.000 de dolari pe lună. Şi Li Shufu, magnatul chinez care a cumpărat Volvo în 2010, oferă abonamente prin intermediul unei noi mărci denumite Lynk & Co, care vizează cumpărătorii mai tineri.
Astfel de programe evidenţiază eforturile producătorilor de automobile de a rămâne relevanţi pentru o generaţie în plină expansiune care preferă partajarea maşinilor. În Marea Britanie, doar 30% dintre cei cu vârste între 17 şi 20 de ani au permis de conducere, în scădere de la aproape jumătate în anii 1990. Şi Volvo spune că în testele din SUA ale modelului de abonament, şoferii au avut o medie de 40 de ani, cu un deceniu mai puţin decât clienţii obşnuiţi ai mărcii.
"Maşina nu este la fel de importantă pentru tineri ca în anii '80 sau '90", spune Jan-Philipp Hasenberg, partener la firma de consultanţă Roland Berger. "Abonarea la o maşină este o modalitate convenabilă de a avea una fără riscuri financiare."
Dezavantajul pentru şoferi este că abonamentele la maşini sunt mai scumpe decât cumpăratul sau chiar leasingul. În Germania, un leasing pe un nou XC40 începe de la aproximativ 300 de euro pe lună, cu 40% mai puţin decât preţul de abonament. Producătorii de automobile vor trebui să facă mult mai multă publicitate, pentru ca majoritatea consumatorilor să accepte ideea: într-un studiu recent realizat de compania de consultanţă în management Oliver Wyman, doar un sfert dintre germani şi 14% dintre americani au declarat că s-ar abona la o maşină şi că mai puţin de jumătate dintre cei interesaţi de idee ar plăti mai mult de 500 de euro pe lună. Chiar şi la astfel de preţuri, oferirea de servicii suplimentare va face dificilă obţinerea unui profit, spun analiştii.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Citește și: Viorica Dăncilă are cifre diferite de cele ale lui Liviu Dragnea: Eu ştiu de 10 miliarde de lei pentru Fondul de Investiţii Locale
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe