INDEXUL PROSPERITĂŢII. Ce reprezintă şi pe ce loc se situează România în acest clasament

Le­ga­tum Institute, un think tank din Londra, a găsit o soluţie, un indice care pe lângă factori teh­nici precum PIB per capita ia în cal­cul şi factori mai umani, ca bu­curia, tristeţea şi prietenii, conform ZF.

Urmărește
1730 afișări
Imaginea articolului INDEXUL PROSPERITĂŢII. Ce reprezintă şi pe ce loc se situează România în acest clasament

INDEXUL PROSPERITĂŢII. Ce reprezintă şi pe ce lor se situează România în privinţa acestui indice (Imagine: gazettereview.com)

Potrivit organizaţiei, adevăra­ta prosperitate este o combinaţie din­tre bunăstarea economică şi cea socială. Indicele anual al aces­teia utilizează această definiţie a pro­sperităţii pentru a evalua şi mo­nitoriza performanţele diferi­te­lor ţări din lume după mai multe cri­terii, incluzând sănătatea, edu­caţia, economia şi capitalul social, dar cu 104 „variabile“.
 
Indicele Prosperităţii constituie un instru­ment puternic care ne arată cum se formează şi cum se schimbă pro­speritatea la nivel mondial. Astfel pot fi mai bine înţelese ace­le ţări care devin mai prospere, dar şi cele a căror prosperitate scade şi lecţiile care pot fi învăţate în aceste cazuri.

Organizaţia londoneză iden­ti­fică şi susţine politicile şi practicile ca­re asigură tranziţia oamenilor, co­munităţilor şi ţărilor de la sără­cie la prosperitate. Analizele şi solu­ţiile propuse de aceasta se ba­zează pe dovezi solide.

Pe 15 iunie directorul de po­liti­ci­ economice al Legatum Shan­ker Singham va participa la Bucu­reşti la o conferinţă organizată de ZF cu tema „Potenţialul Româ­ni­ei, de la capitalul de încredere la pro­speritate“. El va discuta despre stu­diile institutului. La conferinţă vor participa, printre alţii, premie­rul Sorin Grindeanu şi guver­na­torul BNR Mugur Isărescu.

Detalii, în articolul complet disponibil pe Ziarul Financiar

 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici