- Home
- Economic
- (12.08.2020, 18:11)
- Anamaria Abaluta
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
VIDEO | Industria de 200 de milioane de euro a îngheţatei este profitabilă şi în vreme de criză
- Românii au mâncat îngheţată de 200 de milioane de euro în 2019, conform Ziarul Financiar
- Gelateriile au creşteri de 100% de la an la an
- Cele mai bine vândute arome sunt vanilia şi ciocolata
Urmărește
281 afișări
Se deschid din ce în ce mai multe gelaterii, iar fiecare are cel puţin câte un sortiment specific.
În 2019, românii au mâncat îngheţată în valoare de 200 de milioane de euro, conform Ziarului Financiar. Proprietarii de gelaterii spun că îngheţata are o marjă de profit de aproximativ 10%.
Ciocolata şi vanilia sunt în topurile vânzărilor din toate gelateriile.
Ciprian este proprietarul Friddi. Laura este prorpietara Sweetology, iar Octavian este manager la Fico Gelato. Toate cele trei gelaterii sunt recente pe piaţă. Toţi trei admit că fac mereu noi combinaţii, pentru a obţine arome inedite.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
„Comparativ cu anul trecut, când aveam un sezon normal, dar când eram la început, cererea este cam dublă. Practic, spaţiul pe care îl avem aici este împărţit între producţie şi vânzare”, spune el.
„La vreo 2-3 săptămâni de când s-a instaurat starea de urgenţă a fost o cerere foarte, foarte mare de îngheţată. Ce avem mai special este îngheţata care ne poartă şi numele, este Sweetology, cu grapefruit şi Aperol. Pe măsură ce vine toamna, trecem la nişte sortimente mai deosebite. Am avut, de exemplu, iarna, vin fiert sau îngheţată de brânză”, povesteşte Laura, proprietar Sweetology.
„Acest loc este cel mai bun pe care l-am văzut în Bucureşti. Afară este foarte cald. Oamenii au nevoie să se revigoreze, iar îngheţata este foarte sănătoasă”, consideră un client.
„Îmi place foarte mult îngheţata, deci nu pot spune că am un sortiment preferat. Pot mânca şi zilnic îngheţată!” spune Mihaela, o altă clientă.
„Sortimentele noastre speciale sunt ricotta cu smochine, mango, fisticul de Bronte”, explică Octavian, manager Fico Gelato.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe