ING: „Serviciul Home’Bank funcţionează momentan cu dificultate”

Serviciul Home’Bank al ING „funcţionează momentan cu dificultate”, iar o echipă de specialişti lucrează la remedierea situaţiei şi restabilirea completă a functionării sistemului, se arată într-un anunţ transmis vineri de reprezentanţii ING Bank.

Urmărește
1312 afișări
Imaginea articolului ING: „Serviciul Home’Bank funcţionează momentan cu dificultate”

ING: „Serviciul Home’Bank funcţionează momentan cu dificultate”

„Clienţii ING pot utiliza cardurile pentru cumpărături, iar în reţeaua de Self’Banks pot verifica fondurile, retrage bani sau pot face plăţi între conturile ING în parametri normali”, se rataă în anunţ.

„Oferim suport clienţilor noştri prin echipa de Call Center pentru operaţiuni urgente în Home’Bank. O echipă extinsă de call center este disponibilă 24 din 24 de ore la numerele de telefon *2ING sau 031.406.24.64” a mai anunţat ING.

De asemenea „întreaga echipă ING lucrează la remedierea situaţiei şi restabilirea completă a functionării sistemului Home’Bank. Continuăm să ne informăm clienţii prin intermediul ing.ro şi pe canalele de social media”, precizează ING.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici