Înmatriculările Dacia în Europa au crescut cu 4,3% în primul trimestru

Înmatriculările Dacia în Europa au crescut cu 4,3% în primul trimestru, datorită succesului modelelor Duster şi Dokker, dar în Franţa, cea mai mare piaţă a grupului Renault din care face parte, marca a înregistrat un declin de 12,6%.

Urmărește
165 afișări
Imaginea articolului Înmatriculările Dacia în Europa au crescut cu 4,3% în primul trimestru

Înmatriculările Dacia în Europa au crescut cu 4,3% în primul trimestru (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)

Dacia a lansat la sfârşitul anului 2013 modelul Duster Phase 2, care a dus la înmatriculări ridicate în primul trimestru din 2014, se arată într-un comunicat al Renault.

Înmatriculările grupului Renault la nivel global au crescut cu 0,8% în primul trimestru al acestui an, la 641.588 de vehicule, conferind producătorului auto francez o cotă de 3%, pe o piaţă auto mondială aflată în urcare cu 1,7%.

Creşterea pieţei şi succesul noilor modele în Europa au compensat contractarea pieţelor din Rusia şi Brazilia.

Veniturile grupului Renault au crescut în primele trei luni cu 13,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 9,388 miliarde de euro.

În Europa, unde piaţa a avansat cu 8,9%, înmatriculările grupului au crescut cu 9,9%, susţinute de succesul modelelor Clio, Captur şi Twingo, asigurând o cotă de piaţă de 9,8%. Brandul Renault a înregistrat o creştere de 11,8%, datorită modelelor Clio 4, Captur and Twingo, care au consemnat creşteri ale înmatriculărilor de 17%, 27%, respectiv 40%.

În Franţa, înmatriculările grupului au urcat cu 3,1%, la 150.179 de vehicule, iar cele ale mărcii Renault cu 7,1%.

În urma rezultatelor peste aşteptări din primul trimestru, grupul Renault a revizuit estimările pentru 2015 referitoare la piaţa auto europeană, anticipând pe ansamblul anului o creştere de 5%.

În sudul Europei piaţa şi-a revenit puternic, în special în Spania, unde înmatriculările au crescut cu 44,9%, asigurând grupului o cotă de piaţă de 11,9%. Sandero a rămas lider de piaţă în Spania, în cazul vehiculelor vândute persoanelor fizice.

În Italia, a treia mare piaţă a grupului, înmatriculările Renault au avansat cu 28,3%, iar în Marea Britanie cu 18%.

Grupul Renault anticipează că cererea de pe piaţa auto globală va creşte în acest an cu 2%, iar pe piaţa europeană cu 5%.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici