- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (01.04.2015, 14:09)
- Luiza Chiroiu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Înmatriculările Dacia în Franţa au scăzut cu 13,6% în primul trimestru
Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Franţa au scăzut cu 13,6% în primul trimestru comparativ cu acelaşi interval din 2014, la 24.497 de unităţi, marcând cel mai puternic declin în rândul mărcilor cu un volum mare al vânzărilor, pe o piaţă în urcare cu 6,9%.
Urmărește
104 afișări
Înmatriculările Dacia în Franţa au scăzut cu 13,6% în primul trimestru (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)
Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Franţa au scăzut cu 13,6% în primul trimestru comparativ cu acelaşi interval din 2014, la 24.497 de unităţi, marcând cel mai puternic declin în rândul mărcilor cu un volum mare al vânzărilor, pe o piaţă în urcare cu 6,9%.
La finalul lunii martie, cota de piaţă a mărcii româneşti se situa la 5,13%.
Cu vânzări de 28.349 de automobile personale în primul trimestru al anului trecut, Dacia avea la sfârşitul lunii martie 2014 o cotă de 6,35% pe piaţa franceză.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu este desemnat Premierul României
-
S-au votat preşedinţii la Camera Deputaţilor şi la Senat: Ilie Bolojan, la Senat; Ciprian Şerban, la Camera Deputaţilor
-
Crin Antonescu va fi candidatul comun pentru alegerile prezidenţiale. Propunerea va fi aprobată de fiecare partid al alianţei
-
FT: Echipa de tranziţie a lui Donald Trump vrea să retragă SUA din OMS „în prima zi” de mandat
Dintre modelele Dacia, Sandero se află pe locul 11 în clasamentul celor mai bine vândute modele de pe piaţa franceză, cu 10.990 de unităţi comercializate în primul trimestru şi o cotă de piaţă de 2,3%, urmat de Duster, pe locul 13, cu 9.008 autoturisme noi înmatriculate şi o cotă de 1,9%.
În top 100 se mai află Dacia Lodgy, pe poziţia 70, cu 1.502 unităţi livrate şi o cotă de 0,3%, Logan MCV II, pe locul 78, cu 1.421 unităţi şi o cotă de 0,3%, precum şi Dacia Dokker, pe locul 93, cu 1.118 unităţi şi o cotă de 0,2%.
La nivelul lunii martie, vânzările de autoturisme Dacia noi au scăzut cu 9,8%, de la 10.305 unităţi în 2014 la 9.292 unităţi în acest an, potrivit Asociaţiei Constructorilor Francezi de Automobile.
În rândul mărcilor cu un volum mare al vânzărilor, cele mai importante scăderi au fost consemnate de Dacia, DS, marcă a grupului francez PSA Peugeot Citroen, cu 13,2%, la 7.418 unităţi şi Skoda, cu o coborâre de 5,9%, la 4.480 de unităţi.
Înmatriculările Chevrolet au înregistrat cel mai puternic declin de pe piaţa franceză, de 98,5%, cu doar 44 de autoturisme noi vândute în primul trimestru, marca grupului General Motors fiind urmată de Rolls Royce, cu o scădere de 80% şi un singur autotursim nou livrat, Lancia, cu o coborâre de 50,7%, la 796 de unităţi, şi Alfa Romeo, cu un declin de 23,5%, la 1.532 maşini.
Vânzările de maşini noi au urcat în Franţa cu 6,9% în primele trei luni din acest an, la 477.326 unităţi, după un avans de 9,3% în luna martie. Cele mai importante creşteri în primul trimestru au fost înregistrate de Smart, marcă a Mercedes, cu 64,3%, la 1.579 unităţi, Hyundai, cu un avans de 64%, la 6.382 de unităţi, şi Mini, marcă a BMW, cu o urcare de 59,2%, la 5.110 unităţi.
Înmatriculările grupului Renault, care deţine şi Dacia, au crescut cu 2,9% în primele trei luni ale anului, la 120.736 autoturisme. Cu o cotă de 25,29%, Renault este al doilea mare producător din Franţa, în urma grupului PSA Peugeot Citroen, care deţine o cotă de piaţă de 29,63% la finalul lunii martie.
Cel mai mare producător auto francez a înregistrat o creştere a numărului de înmatriculări de 4,6% în primul trimestru, la 141.414 unităţi.
Avansul înmatriculărilor de maşini noi al constructorilor străini prezenţi pe piaţa din Franţa a fost de 10,9%, la 214.935 unităţi, mult peste creşterea de 3,8% înregistrată de producătorii francezi. Cu 262.391 de automobile noi înmatriculate în primul trimestru, aceştia din urmă continuă însă să aibă o cotă de piaţă superioară, de 54,97%.
Grupul Volkswagen, cel mai mare producător european, a consemnat un avans de 2,7% al înmatriculărilor de autoturisme noi, 58.361 unităţi.
Franţa este cea mai mare piaţă a Dacia, înmatriculările de autoturisme noi crescând anul trecut cu 12,9% comparativ cu 2013, la 105.896 unităţi.
Citește pe alephnews.ro: Ciprian Șerban, de la PSD, este șeful Camerei Deputaților. Ilie Bolojan, de la PNL, a fost votat Președinte al Senatului
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe