În primele opt luni, Dacia a înregistrat pe piaţa germană o cotă de 1,5%.
Vânzările de autoturisme noi Dacia în Germania au scăzut în luna august cu 2,2%, la 3.813 unităţi, iar cota de piaţă a atins 1,7%.
Pe ansamblul pieţei germane, înmatriculările au avansat în august cu 6,2%, la 226.314 autoturisme.
Între producătorii cu volum mare al vânzărilor, Toyota este singura marcă, în afară de Dacia, cu o evoluţie negativă a înmatriculărilor pe piaţa germană în primele opt luni, cu o scădere de 7,3%, la 42.617 autoturisme.
Înmatriculările de maşini noi ale mărcii Renault, parte a grupului cu acelaşi nume, care deţine şi Dacia, au crescut în primele opt luni cu 2,9%, la 70.813 unităţi, conferind mărcii o cotă de piaţă de 3,3%. În luna august, vânzările mărcii Renault au crescut cu 26,5%, la 8.605 autoturisme, cota de piaţă fiind de 3,8%.
Vânzările liderului de piaţă Volkswagen au crescut cu 6,4% în primele opt luni, la 458.282 autoturisme noi, iar cota de piaţă a fost de 21,5%. În august, înmatriculările VW au scăzut cu 8,8%, la 42.022 unităţi, cota de piaţă fiind de 18,6%.
Germania este a doua piaţă ca mărime pentru Dacia, după Franţa. Vânzările de autoturisme Dacia noi în Germania au crescut cu 7,5% anul trecut comparativ cu 2013, la 48.907 unităţi.
Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Franţa au scăzut cu 7,3% în primele opt luni ale acestui an, la 67.098 de unităţi, înregistrând cel mai puternic declin în rândul mărcilor cu un volum mare al vânzărilor, în timp ce piaţa a înregistrat o creştere de 5,9%, la 1.256.670 de unităţi.