Înmatriculările Dacia în Spania au scăzut cu un sfert în primul trimestru, sub declinul pieţei
Cota de piaţă a Dacia a urcat de la 1,55% la 1,59%, potrivit datelor anunţate de asociaţia spaniolă a importatorilor auto, ANIACAM.
În martie, înmatriculările Dacia au scăzut cu 27,75%, de la 1.816 unităţi anul trecut la 1.312 unităţi, în timp ce piaţa auto s-a contractat cu 29,1%, la 88.528 maşini. Cota de piaţă a Dacia s-a îmbunătăţit, de la 1,45% la 1,48%, susţinută de declinul mai lent comparativ cu cel al pieţei.
Liderul pieţei auto din Spania a fost producătorul local Seat, cu 18.621 maşini vândute în primul trimestru, respectiv 8.011 în martie. Dacia a ocupat poziţia a 18-a în rândul celor mai bine vândute mărci, atât în primul trimestru cât şi în martie.
Pe segmentul SUV, modelul Duster, lansat în martie anul trecut, a înregistrat vânzări de 1.830 de unităţi în primele trei luni ale anului şi de 663 de unităţi în martie.
Înmatriculările sub marca Dacia au crescut cu 145% anul trecut, de la 8.725 de autoturisme în 2009 la 21.392, în timp ce vânzările Duster au totalizat 5.827 de unităţi.