Doar patru din cele 32 de mărci analizate au avut evoluţie pozitivă anul trecut, respectiv Land Rover, Jaguar, Porsche şi BMW-Mini. Vânzările auto din 2009, la care sunt raportate cele de anul trecut, au fost influenţate pozitiv de un program de înnoire a parcului auto derulat de guvernul german. Germania a fost, în 2009, principala destinaţie de export pentru Dacia, cu 84.708 unităţi vândute.
Renault a avut, cumulat cu Dacia, o cotă de piaţă de 5,3% şi s-a situat pe poziţia a şaptea, în urma Volkswagen (21%), Mercedes (9,6%), BMW-Mini (9,1%), Opel (8%), Audi (7,8%) şi Ford (6,8%).
În decembrie, vânzările Renault-Dacia au avansat cu 15%, la 12.241 unităţi, reprezentând o cotă de piaţă de 5,3%. Înmatriculările din Germania au avansat cu 6,9% în decembrie, la 230.371 unităţi. Cote de piaţă peste cea a grupului Renault au avut în decembrie Volkswagen (18,7%), Opel (10,4%), BMW-Mini (10,2%), Audi (9%), Mercedes (8,1%) şi Ford (5,7%).
Din totalul de 32 de mărci analizate, 21 au înregistrat creşteri în decembrie.