Prima pagină » Economic » O reţea de supermaketuri a instalat case de marcat self-checkout în 80 de magazine şi va ajunge la 100

O reţea de supermaketuri a instalat case de marcat self-checkout în 80 de magazine şi va ajunge la 100

O reţea de supermaketuri a instalat case de marcat self-checkout în 80 de magazine şi va ajunge la 100

Retailerul olandezo-belgian Mega Image a instalat case de marcat de tip self-checkout – unde clienţii îşi scanează singuri produsele şi apoi plătesc – în 80 de magazine, adică circa 10% din toată reţeaua.

„Proiectul de case self-scan a fost de­marat anul trecut, iar în contextul ge­ne­rat de pandemie a fost accelerat, ca­sele de marcat de tip self-checkout fi­ind acum dispo­ni­bile şi active în peste 80 de maga­zine. Pla­nul de extindere con­ti­nuă, iar până la finalul anului aces­tea vor fi pre­zente în pes­te 100 de super­mar­ke­turi“, spun reprezen­tan­ţii Mega Image.

Mai mulţi dintre ju­că­torii din comerţul mo­dern au introdus în ulti­mii ani case de mar­cat de tip self-checkout după mo­delul din Occident. Mega Image este unul dintre ei. Compania este pre­zentă pe piaţa locală cu supermarketuri şi magazine de proximitate, fiind unul dintre cei mai extinşi jucători din comerţul local cu peste 800 de unităţi la nivel naţional.

„Casele self-scan au fost foarte bine pri­mite, ceea ce confirmă faptul că există deschidere din partea românilor pentru inovaţii tehnologice de acest tip. De asemenea, pentru a se familiariza cu procesul, compania a alocat personal în fiecare unitate în care sunt disponibile casele de marcat, pentru a fi alături de clienţi şi pentru a-i asista pe parcursul utilizării aces­to­ra“, adaugă reprezen­tan­ţii companiei, conform Ziarul Financiar.