Logan – succes de marketing

Publicat: 26 07. 2007, 08:51
Actualizat: 05 11. 2012, 16:05

"Logan e un succes de marketing (…) se vinde singur, nu canibalizează alte produse Renault, şi de aceea mulţi concurenţi iau Logan drept referinţă. Abia la sfârşitul lui 2009 în 2010 va apărea un concurent serios", a spus Ghosn, la prezentarea rezultatelor financiare semestriale ale Renault.

El a arătat că producţia Logan nu a fost realizată, după cum unii competitori vor să procedeze, aplicând metoda japoneză de îmbunătăţire a proceselor "kaizen" asupra unui produs existent, ci prin iniţierea tuturor proceselor de la zero.

În acest sens, nici viitoarea maşină de 3.000 de dolari avută în vedere de Renault pentru pieţe emergente nu va fi produsă aplicând "kaizen" asupra Logan, ci plecând de la zero în ceea ce priveşte materialele, motoarele, transmisia şi procesul de producţie.