Isus şi-a făcut apariţia la Superbowl în două reclame. Campanie finanţată de donatori cu 100 de milioane de dolari

Publicat: 13 02. 2023, 14:52
Actualizat: 13 02. 2023, 14:54

Primul spot a fost difuzat între primul şi al doilea sfert al transmisiunii în direct de către Fox a Super Bowl-ului, meciul care decernează titlul de campioană naţională la fotbal american (NHL).

Campania „He Gets Us” îl promovează pe Isus Hristos şi a fost finanţată de donatori anonimi, care au pus la dispoziţie 100 de milioane de dolari în ultimul an.

În spatele campaniei se află organizaţii conservatoare care au cerut restricţii asupra comunităţilor LGBTQ+ şi au făcut eforturi pentru interzicerea drepturilor la avort la nivel naţional.

În primul spot, tema a fost coexistenţa oamenilor de diferite rase. Videoclipul se încheie cu o celebră imagine, devenită virală, cu doi copii mici, unul alb şi unul afro-american, întâlnindu-se pe trotuar şi îmbrăţişându-se călduros ca vechii prieteni care nu s-au văzut de ceva vreme.

Reclama mai lungă, de 60 de secunde, a fost difuzată la ultimul sfert al meciului. La finalul spotului apare mesajul: „Isus a iubit oamenii pe care îi urâm”.

Spaţiul publicitar de pe Fox a costat şapte milioane de dolari pentru cele două spoturi.