Chinezii se pregătesc de Single Day’s, varianta lor de Black Friday. Vânzările au ajuns în 2019 la un miliard de dolari în primele nouă minute de la lansare
Chinezii se pregătesc de cea mai mare vânzare online a anului, Single Day’s. Pentru asta au pregătit trei milioane de lucrători şi 4.000 de aeronave şi nave de transport pentru marfă, anunţă BBC. Single Day’s este un eveniment organizat în fiecare an pe 11 noiembrie în China.
Anul acesta cele mai populare produse vor fi roboţii de bucătărie, aspiratoarele şi trusele de unelte. Pe de altă parte, chinezii vor cheltui bani mai mulţi pe brandurile lux întrucât din cauza pandemiei, nu au mai putut călători în marile centre de ale modei. Experţii numesc acest fenomen ”revenge spending”.
Anul trecut au fost cumpărate 1,9 miliarde de produse în doar 24 de ore a căror valoare s-a ridicat la 31 de miliarde de dolari, de două ori mai mult decât Black Friday şi Cyber Monday la un loc. Vânzările au ajuns în 2019 la un miliard de dolari în primele nouă minute de la lansare.
Single Day’s a fost lansat iniţial de retailerul online Alibaba ca o sărbătoare pentru persoanele singure, o antiteză pentru celebrul Valentine’s Day.