„În lumea auto eşti iresponsabil dacă crezi, aşa, că vei trăi într-o fericire continuă. Scopul nostru este întreg globul pământesc, mai puţi Statele Unite, din motive strategice. N-avem ce căuta acolo (…) Deci, scopul nostru este întregul glob cu câteva excepţii gerografice, cum ar fi prin Orientul Mijlociu”, a răspuns Stroe întrebat dacă piaţa vest-europeană va continua să fie principala ţintă de vânzări pentru următorii ani.
Stroe crede că nici Australia nu ar putea fi o destinaţie de export, din cauze logistice, întrucât transportul este prea scump.
Potrivit lui Stroe, cu Sandero şi Duster, brandul Dacia a arătat ca depăşeşte sfera Logan şi că reprezintă o soluţie raţională, similară IKEA.
Oficialul a reiterat că Dacia va scoate în fiecare an câte unu-două modele noi.
Vicepreşedintele Dacia a mai arătat că producătorul a avut o până în prezent trei strategii de marketing, în funcţie de piaţa căreia i s-a adresat.
În Romania Dacia a punctat că este marca naţională, de tradiţie, dar bine bazată pe Renault.
În ţările emergente din nordul Africii sau din CSI, Dacia a avut o abordare mai conformistă, generală, mai aproape de cea a unor marci ca Opel sau Ford.
Stroe a arătat că pe piaţa „saturată” din Europa de Vest, Dacia a ales o abordare oarecum revoluţionară, de genul „sfidează obişnuinţele, îndrăzneşte” dublată de „fără rabat la calitate”.
Automobile Dacia a produs în primele zece luni ale anului 283.034 de automobile, dintre care aproximativ 250.000 de unităţi au fost livrate la export, cu 23% mai mult faţă de anul trecut. Principalele pieţe de export aconstructorului de la Mioveni sunt Franţa, Germania şi Italia.