KFC a deschis un restaurant Drive Thru în Militari Shopping Center, după o investiţie de 700.000 euro

Reţeaua de restaurante fast-food KFC a deschis o nouă unitate de tip Drive Thru în Bucureşti, în parcul comercial Militari Shopping Center, în urma unei investiţii de 700.000 euro, a anunţat compania.

Urmărește
1393 afișări
Imaginea articolului KFC a deschis un restaurant Drive Thru în Militari Shopping Center, după o investiţie de 700.000 euro

KFC a deschis un restaurant Drive Thru în Militari Shopping Center, după o investiţie de 700.000 euro (Imagine: AFP/ Mediafax Foto)

Noul restaurant are o suprafaţă de 370 metri pătraţi, iar împreună cu parcarea ocupă peste 2.000 metri pătraţi, şi 55 de angajaţi.

"Continuăm să investim în dezvoltarea de restaurante de tip Drive Thru, inaugurarea noii locaţii din Militari Shopping Center fiind o reconfirmare a succesului pe care acest model îl reprezintă pe piaţa din România", a declarat, într-un comunicat, Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.

Directorul general al reţelei de restaurante, Mark Hilton, declara în ianuarie că, până la sfârşitul acestui an, vor fi deschise cel puţin două unităţi de tip Drive Thru în Bucureşti. Targetul total al KFC pentru acest an este deschiderea a 3 - 5 restaurante noi.

Reţeaua numără în prezent 52 de restaurante, dintre care şase sunt Drive Thru: în Bucureşti (3), Arad, Iaşi şi Sibiu.

Anul trecut, restaurantele KFC au deservit peste 20 de milioane de clienţi, primele trei produse preferate de aceştia fiind Crispy Strips, aripioarele picante şi sosul de usturoi.

Restaurantele KFC de pe piaţa locală sunt administrate prin intermediul companiei US Food Network, care a raportat în 2012 o cifră de afaceri de 187,1 milioane lei (42,4 milioane euro), în creştere cu 16% comparativ cu anul anterior, şi un profit cu 13% mai mare, de circa 10 milioane lei (2,26 milioane euro). Asociaţii US Food Network sunt firmele Bladon Enterprises (27,33%), Tatika Investments (27,33%) şi Lunic Franchising and Consulting Ltd (22,34%), înregistrate în Cipru, şi M.B.L. Computers (23%), înregistrată în Bucureşti.

Mark Hilton mai administrează pe piaţa locală şi brandurile Pizza Hut, Paul, Cinnabon şi Hard Rock Cafe.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici