"Nu este vorba că boicotăm economia românească. În general dorim să oferim acelaşi sortiment de produse la preţuri apropiate tot timpul anului", a declarat, marţi, la conferinţa Romania Retail Forum 2008, organizată de MEDIAFAX, vicepreşedintele AMRCR, Alexandru Vlad.
El a spus că marea problemă a legumelor şi fructelor româneşti este caracterul sezonier al acestora.
"Soluţia este să găsim furnizori români care să ne poată livra produse autohtone timp de 365 de zile pe an. Pentru acest lucru trebuie să se facă investiţii în infrastructura agricolă şi să nu mai dărâmăm serele pentru afaceri imobiliare", a spus Vlad.
Potrivit acestuia, dacă investiţiile din domeniu vor fi făcute profesionist, România va putea chiar să exporte astfel de produse.
Alexandru Vlad a citat un studiu de caz al companiei Selgros, conform căruia 78% din legumele şi fructele comercializate în unităţile cash&carry ale retailerului sunt produse în afara ţării.