Prima pagină » Economic » Kingfisher închiriază spaţiile rămase libere după transformarea unităţilor Bricostore în Brico Dépôt

Kingfisher închiriază spaţiile rămase libere după transformarea unităţilor Bricostore în Brico Dépôt

Retailerul britanic de bricolaj Kingfisher caută chiriaşi pentru spaţiile rămase libere în urma reamenajării fostelor magazine Bricostore din România sub brandul Brico Dépôt.
Kingfisher închiriază spaţiile rămase libere după transformarea unităţilor Bricostore în Brico Dépôt
Ioan Dornescu
31 oct. 2014, 11:51, Economic

„Suntem în discuţii cu potenţiali parteneri pentru a optimiza spaţiul din magazinele existente. Formatul Brico Dépôt se concentrează în special pe eficienţă, astfel încât am decis că închirierea spaţiilor libere din magazinele noastre este cea mai bună soluţie pentru a le exploata potenţialul la maximum”, a declarat într-un comunicat Patrick Papot, deputy CEO România al Brico Dépôt.

Kingfisher a achiziţionat în 2013 de la compania franceză de retail Group Bresson cele 15 magazine Bricostore din România şi a finalizat la jumătatea lunii octombrie reamenajarea a încă şase magazine Bricostore, ajungând la opt unităţi operate sub brandul Brico Dépôt.

Primele două magazine în noul format au fost deschise în martie.

„Conducerea Brico Dépôt este mulţumită de succesul inaugurării noilor magazine şi îşi menţine obiectivul de a ajunge la 40-50 de unităţi în viitor. Brico Dépôt continuă procesul de transformare în lunile următoare, iar în prezent este în căutare de parteneriate prin care să îşi optimizeze activele”, se mai arată în comunicat.

Brico Dépôt operează în prezent în opt puncte comerciale: trei în Bucureşti – Pantelimon, Orhideea şi Chiajna, şi magazinele deschise la mijlocul lunii octombrie în ţară, la Ploieşti, Piteşti, Braşov, Arad şi Oradea.

La finele primului semestru al acestui an, Kingfisher a raportat vânzări în România de 51 milioane de euro.