Kraft a redus estimările pentru 2011, din cauza creşterii preţurilor mărfurilor

Profitul Kraft Foods Inc a crescut anul trecut cu 36%, la 4,1 miliarde dolari, iar veniturile au urcat cu 27%, la 49,2 miliarde dolari, în principal datorită achiziţiei Cadbury, însă grupul american a redus estimările pentru 2011 din cauza majorării costurilor cu mărfurile.

Urmărește
9 afișări

Directorul general al Kraft, Irene Rosenfeld, a declarat că mediul de afaceri va rămane dificil pentru companie în 2011, comentarii similare afirmaţiilor făcute joi de şeful PepsiCo, Indra Nooyi, transmite Reuters.

Ambele companii, producătoare de alimente, dulciuri şi băuturi, se confruntă cu creşterea costurilor la mărfuri, precum cerealele, în timp ce consumatorii sunt în continuare chibzuiţi în multe state dezvoltate, făcând ca eventuale creşetri de preţuri să fie dificile.

Kraft a preluat anul trecut compania britanică Cadbury într-o tranzacţie de 11,9 miliarde de lire sterline.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici