Kraft a vândut divizia de pizza către Nestle

Grupul american Kraft Foods a vândut divizia de pizza către Nestle pentru 3,7 miliarde de dolari şi va utiliza o parte din încasări pentru a îmbunătăţi oferta ostilă de preluare a companiei britanice Cadbury, de 10 miliarde lire, prin majorarea componentei cash şi reducerea celei de capital.

Urmărește
166 afișări
Imaginea articolului Kraft a vândut divizia de pizza către Nestle

Kraft a vândut divizia de pizza către Nestle

Nestle a anunţat totodată, marţi, că nu are nicio intenţie să intre în cursa pentru preluarea Cadbury, punând capăt astfel speculaţiilor din piaţă pe această temă.

Kraft va majora cu 60 de cenţi pe acţiune componenta cash a ofertei de 10,2 miliarde lire (11,36 miliarde euro) înaintată pentru Cadbury, reducând totodată numărul de acţiuni proprii puse în joc pentru a menţine valoarea finală a tranzacţiei.

"Am luat această decizie deoarece unii acţionari Cadbury şi-au exprimat dorinţa de a beneficia de majorarea ofertei cash", se arată într-un comunicat al Kraft.

Cadbury a respins oferta Kraft, apreciind că subevaluează compania, iar acţionarii producătorului britanic de ciocolată şi dulciuri au arătat că grupul american ar trebui să majoreze semnificativ oferta pentru a le atrage atenţia.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici