- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Kraft Foods va fi redenumită Mondelez, după separarea diviziei de alimente
Kraft Foods va fi redenumită Mondelez International după separarea, în acest an, a diviziei de alimente, compania americană intenţionând să îşi creeze o nouă identitate ca producător mondial de snack-uri.
Kraft Foods va fi redenumită Mondelez, după separarea diviziei de alimente (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Noul nume este o combinaţie între echivalentul latin al cuvântului "lume" şi o expresie care sugerează cuvântul "delicios", se arată într-un comunicat al Kraft, relatează Bloomberg.
Divizia de alimente se va numi Kraft Foods Group.
Mondelez va fi doar numele producătorului de snack-uri şi va fi inscripţionat doar pe spatele ambalajelor unor produse precum biscuiţii Oreo şi snack-urile Newtons.
După separarea operaţiunilor, snack-urile vor fi comercializate şi promovate sub brandurile lor, iar Mondelez va rămâne în planul al doilea.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Coreea de Nord ar putea trimite şi mai multe trupe şi drone în Rusiei
-
Donald Trump a făcut o numire importantă în consiliul DOGE condus de Elon Musk
-
Avertismentul ministrului german al Apărării: Berlinul trebuie să fie pregătit pentru „războiul hibrid” al Rusiei
"Intenţia este ca Mondelez să fie numele companiei, nu se va adresa cumpărătorilor", a declarat Michael Mitchell, purtător de cuvânt al Kraft Foods.
Mondelez va păstra, pentru o perioadă de timp, numele Kraft pentru unele produse, precum Kraft Philadelphia Cream Cheese, urmând să plătească o taxă de redevenţă Kraft Foods, a spus Mitchell.
În cazul brandului Philadelphia, la un anumit moment nici numele Kraft nici Mondelez nu se vor mai afla pe partea din faţă a ambalajului cremei de brânză.
Kraft Foods, al doilea mare producător de alimente la nivel mondial, se divizează pentru a susţine mai bine promovarea snack-urilor pe pieţele emergente şi pentru a face noi achiziţii.
Divizia producătoare de alimente, cu dezvoltare mai lentă, va continua să se extindă în Statele Unite.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO