„Ziua de sâmbătă (din ultimul week-end înainte de Paşte – n. red.) a fost foarte bună din punctul de vedere al traficului de clienţi şi al vânzărilor faţă de o perioadă normală. În comparaţie cu anul trecut de Florii, dacă numărul de clienţi s-a menţinut, coşul de cumpărături însă, în medie, a fost mai mic”, spune Adriana Piţa, PR manager real,- Hypermarket.
Compania operează 25 de hipermarketuri şi a avut anul trecut vânzări de 694 de milioane de euro, cu 3,4% mai mult decât în anul anterior. Anul trecut real,- a deschis un singur magazin, frânând astfel procesul de expansiune, după ce în primii patru ani de la intrarea pe piaţă deschidea cel puţin patru magazine pe an.
În fiecare an înainte de Paşte începe febra cumpărăturilor pentru carne de miel şi alte alimente. Deşi economia este în continuare afectată de criză, românii au mers în ultimul weekend înainte de Paşte în magazine pentru a-şi face cumpărăturile, însă s-au limitat la alimente de bază.
„Cel mai bine vândute produse în weekendul de dinainte de Paşte au fost uleiul, bananele, zahărul, peştele, roşiile şi apa”, spune Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour, cel mai mare operator de hipermarketuri de pe piaţa locală, care mai deţine şi supermarketurile Carrefour Market. Mihai nu oferă însă date referitoare la numărul de clienţi sau la vânzări.
Citeşte mai multe despre cumpărăturile românilor pentru Paşte pe www.zf.ro.