La ce renunţă românii pe timp de criză
Hainele, concediile şi produsele financiare de investiţii şi economisire reprezintă principalele categorii pe care românii au fost dispuşi să le sacrifice pentru a reduce costurile.
La ce renunţă românii pe timp de criză (Imagine: Lucian Alecu/Mediafax Foto)
Din dorinţa de a reduce costurile lunare, 32% dintre români au cheltuit anul trecut mai puţin pe haine şi încălţăminte, decât o făceau până acum. 28% au preferat să renunţe la vacanţe şi concedii sau să meargă în locuri mai ieftine, în timp ce 25% au decis să nu mai contribuie la produsele financiare care aveau chiar scopul economisirii. Acestea au fost principalele trei categorii de cheltuieli pe care românii le-au redus în ultimul an, potrivit GfK Roper Report 2010.
Românii nu au fost la fel de concesivi şi în privinţa ieşirilor în oraş - doar 23% au făcut reduceri în acest sens, iar 21% au mâncat mai des acasă şi mai rar la restaurant, arată acelaşi studiu.
Citeşte mai multe despre cum îşi reduc românii cheltuielile pe www.businessmagazin.ro
ULTIMELE ȘTIRI
-
Novak Djokovic susține că a fost „otrăvit” înainte de expulzarea sa din Australia în 2022. Djokovic: „Analizele au indicat un nivel foarte ridicat de plumb și mercur”
-
Burduja afirmă că preluarea E.ON România de către compania maghiară MVM ar putea fi blocată din motive de securitate: „Nu vom permite gazului rusesc să intre în ţară”
-
Curtea Supremă a SUA semnalează că va menţine interdicţia asupra TikTok din motive de securitate naţională
-
INSP, despre Metapneumovirusul uman: Două cazuri confirmate şi unul în curs de validare
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO